Archeron Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 So... i april i år kjøpte jeg et par solbriller av denne Stayhard(dot)no-nettsiden for klær og div. Jeg har jo fått reklame fra dem her og der gjennom Google siden da (og sikkert før det også), men særlig de siste 4-6 ukene blir jeg seriøst ned-spammet av dem! Jeg ser mye youtube, har en rekke kanaler jeg følger og ser mer der enn på tv, og nå er det så ille av den samme reklamen deres dukker opp på annen- eller tredjehvert filmklipp jeg starter. Jeg har aldri før blitt SÅ til de grader bombardert av AKKURAT den samme reklamen, og jeg begynner å bli sinnsyk av den. De må ha et sinnsykt reklamebudsjett, ellers er de veldig smal i målgruppa. Jeg har prøvd å lete rundt på Youtube etter måter å kvitte meg med den på, men jeg finner ingenting. Ingen "jeg vil ikke se denne" eller "ikke relevant" eller noe som på Facebook. Finnes det noen måte å få vekk én spesifikk reklame på Youtube på?? Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Du har noen innstillinger du kan gjøre hos Google (som også eier Youtube). bl.a slå av interessebaserte annonser. https://www.google.com/settings/ads Du har innstilinger for pålogget og avlogget google konto. Ellers er det å rydde opp i cookies, og slette søkehistorikk i f.eks google og youtube. Selv bruker jeg CCleaner for å rydde i cookies. evt, kan du ta i bruk adblock. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå