ilpostino Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Leiligheten vi bor i fulgte med en garasje. Fjernkontrollen til garasjeportåpneren har alltid vært i dårlig forfatning og jeg vil ha ny før den gamle tar kvelden helt. Hvem er det som egentlig fører slikt? Lenke til kommentar
sjeik69 Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 https://portspesialisten.com/fjernkontroll/universal/ Lenke til kommentar
sungun Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Kjøper mine på ebay. Du får orginale fjernkontroller til f.eks hørmann til en tredjedel av norsk pris. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Det blir lettere å hjelpe deg om du skriver eller tar bilde av modellnummer på den. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. november 2016 Forfatter Del Skrevet 17. november 2016 (endret) Portåpneren er en MotorLift ML700 og selve åpneren heter 84335EML. Jeg kjøpte nye batterier på Clas ohlson i dag og åpnet den for å finne ut hvilket batteri den brukte. Håper jeg ikke må programmere om selve åpneren/motoren før jeg kan ta den i bruk for døren til garasjen er igjen. Endret 17. november 2016 av ilpostino Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. november 2016 Forfatter Del Skrevet 17. november 2016 Nå tror jeg at jeg har gjort det store. Etter at jeg byttet batterier får jeg ikke opp døren. Må jeg prøve å jekke opp døren eller bryte meg inn i garasjen på annen måte? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 alle garasjeporter har en utløser for å kjøre porten manuelt, men det krever jo at du har adgang til innsiden.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. november 2016 Forfatter Del Skrevet 18. november 2016 Og det er nettop det jeg har innsett jeg må bruke. Jeg har fått tilfang til en av de tilstøtende garasjene og lager minst mulig hull inn til min garasje. Deretter stikker jeg inn et armeringsjern med en krok på enden og prøver å få dratt i snoren. Der er et håndtak nederst i tauet så jeg håper det ikke blir for mye plunder og heft med å få det til. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. november 2016 Forfatter Del Skrevet 20. november 2016 Fikk ordnet det i dag. Bestiller ny fjernkontroll og nødåpner fra Portspesialisten så blir det lettere å komme seg inn hvis noe lignende skulle skje en gang til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå