Leif Olsson Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Kald natt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Vinterlig. Senjafjell i bakgrunnen vil jeg anta. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. november 2016 Forfatter Del Skrevet 6. november 2016 Vinterlig. Senjafjell i bakgrunnen vil jeg anta. Takk Helge og ja Senjafjellene i bakgrunnen. M v h Leif Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Kjempebilde Leif. Flott panorama og farger. ☺ Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Veldig fint! Kaldt i det golde landskap. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 For et underlig fenomen; snøen ser ut som den har sprukket. Først trodde jeg det lå fugler strødd omkring, og tenkte at det måtte ha vært en veldig kald natt, og at hele bildet i så fall ville vært litt makabert. Bra bilde ble det uansett. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Hei, Leif. For et flott vinterbilde ! FiN komposisjon, der både for- og bakgrunn fanger betrakterens oppmerksomhet ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. november 2016 Forfatter Del Skrevet 6. november 2016 Hei Jimmy, Fredrik, Roar og Albert Takk før hyggelige kommentarer ☺️ Blir slik ner vannet blir is og sedan beveger seg. Sprekker og danner natur kunst ? M v h Leif ? Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Artig effekt av det første lille snøfallet. Mektig natur i bakgrunn. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 7. november 2016 Forfatter Del Skrevet 7. november 2016 Takk takk Ragnar ? Er vannet som froset og blir slik ved fjæra ☺️ M v h Leif ? Lenke til kommentar
sussss Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Så er vinteren kommet for alvor,,,vi kommer nok ikke uden om det...glæder mig til foråret...fint billede af den smukke natur :-) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 7. november 2016 Forfatter Del Skrevet 7. november 2016 Takk Sussss før hyggelig kommentar ? Ja vinteren er kommen og mørketiden. Snart kommer nissen og vi venter på våren ?? M v h Leif ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg