AndreM90 Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Hei Jeg sliter veldig med tannlegeskrekk og unnlater å gå til tannlegen i flere år. Er det noen som har erfaring med veldig behagelige tannleger i Bodø? Jeg har sett litt på http://citynordtannhelse.no/ som virker å ha veldig gode omtaler på facebook, men jeg sliter med å bestille time for jeg vet jeg gruer meg hele døgnet helt til timen kommer. Grunnen er at jeg alltid har problemer med å åpne munnen pga. veldig svak brekningsrefleks og blir utrolig kvalm. Tips? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Kan anbefale Ronald på Tannlegegården. Veldig behagelig og dyktig kar. Venter du for lenge med å gå til tannlegen piner du bare deg selv. Bedøvelse i dag er så og si fullstendig smertefri p.g.a veldig bra utstyr, dessuten kan du ringe og høre om hvilke bedøvelsesmetoder som er tilgjengelig hos tannlegekontorene. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Har selv bra med tannlegeskrekk, og løsningen nå er å teste ut forskjellige beroligende. Anbefaller å finne en tannlege hvor dette kanskje kan være en løsning i starten. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Liker selv ikke å gå til tannlegen, jeg bruker valium og da slapper jeg av. Det hjelper meg. Lenke til kommentar
Juggernaut21 Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 (endret) Hei Kan anbefale Pål Johnsen i sentrum! Endret 24. februar 2019 av Juggernaut21 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå