Akki Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 (endret) På fredag kjøpte jeg et spill på xboxen min ved den virituelle markedsplassen de har der eller trodde jeg gjorde det... Jeg prøvde deretter og laste ned dette spillet men fikk bare opp at jeg måtte kjøpe det igjen. Når jeg hadde prøvd dette et par ganger sjekket jeg nettbanken min (skandiabanken) og der stod det at det beløpet jeg hadde brukt på spillet var blitt reservert men jeg har altså ikke tilgang til spillet... Ringte microsoft og de sa de ikke kunne se jeg hadde kjøpt noe spill. Så nå står altså bankkontoen min med et reservert beløp som ikke blir brukt noen som vet hvor lenge disse pengene er fryst? Endret 6. november 2016 av Akki Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Til Mandag mest sansynlig 1 Lenke til kommentar
Raindays Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 (endret) Du burde sende beviset (for eksempel kontotransaksjonen fra nettbanken) tilMicrosoft kundeservice. Forhåpentligvis vil dem refundere beløpet. Hvis ikke,da ville jeg gjort dette:1. Aldri mer kjøp noe fra Microsoft før dem har refundert beløpet.2. Se 1, fordi det er helt meningsløst å betale for luft.3. Kontakt banken din og se om de kan gjøre noe.4. Spill kun gratis spill om det er mulig. Endret 6. november 2016 av Raindays Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 1. Han har ikke betalt noe 2. Se 1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå