Zork- Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Skal nå kjøpe meg en ny gaming PC som kan dra League of Legends på Max grafikk med over 60fps.Her er specsa på maskinen jeg vurderer å kjøpe fra multicom: Intel Pentium G3258 3.2GHz GeForce GTX 1050 2GB GDDR5, G-Sync, DirectX 12, OpenGL 4.5 1TB Harddisk 7200rpm 8GB DDR3 1600MHz, 1x8GB (3 ledige slotter. Støtter opptil 32GB) ASRock Pentium Anniversary Boost, kan enkelt overklokkes opp til 4,2GHz DVDRW brenner ASRock Z97 Anniversary hovedkort 600W ATX strømforsyning Sharkoon VG4-W ATX kabinett med gode kjøleløsninger Holder dette for meg som for det meste bare gamer League of legends på PC? Kan kjøpe en PC på opptil 5000kr. Jeg holder meg til konsoll når det gjelder andre spill. Bør jeg kjøpe denne? Har dere noen forslag? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Jeg ville ventet til black friday, er alltid masse pc-tilbud da. Da får du sannsynligvis mye mer for pengene enn du ville gjort i dag. My 2 cents. Lenke til kommentar
PatosB300 Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Tror eg heller ville gått for noe sånt: Billig spillPC Lenke til kommentar
Gjest Slettet+512 Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 I denne prisklassen må det vel lønne seg å kjøpe brukt? Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 G3258 leverer bedre ytelse enn en G4400. Jeg ville ha fjernet HDDen og DVD leseren og heller brukt pengene på en SSD. Men ja, denne funker flott til LoL. Eneste er att HDDer er meget trege. Lenke til kommentar
Zork- Skrevet 8. november 2016 Forfatter Del Skrevet 8. november 2016 (endret) Tror eg heller ville gått for noe sånt: Billig spillPC Er litt billigere ja, men med OS så blir jo denne dyrere. Ellers så tror jeg nok denne er bedre enn den jeg fant. Endret 8. november 2016 av Zork- Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Tror eg heller ville gått for noe sånt: Billig spillPC Men her sier han jo at han ikke vil bruke mer enn 5k. Da passer det seg dårlig med 9. Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Tror eg heller ville gått for noe sånt: Billig spillPC Men her sier han jo at han ikke vil bruke mer enn 5k. Da passer det seg dårlig med 9. Listen ble endret på i etterkant, da han postet den var det vel G4400 med 1050 tror jeg Lenke til kommentar
Zork- Skrevet 8. november 2016 Forfatter Del Skrevet 8. november 2016 Tror eg heller ville gått for noe sånt: Billig spillPCMen her sier han jo at han ikke vil bruke mer enn 5k. Da passer det seg dårlig med 9. Listen ble endret på i etterkant, da han postet den var det vel G4400 med 1050 tror jeg Ja, den er endret ser jeg. Den nye listen er ikke aktuell. Med tanke på at jeg bare skal spille LoL, så tenker jeg å bare kjøpe maskinen jeg nevnte aller først. Så lenge den makser LoL med over 60fps er jeg fornøyd. I fremtiden er det vel bare å oppgradere tenker jeg. Lenke til kommentar
PatosB300 Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Beklager, eg glemte meg bort. Har gjort listen billigere igjen, ca 4 500kr uten OS. Billig spillPC Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 (endret) Selv en core 2 duo E8600 er langt bedre kjøpt til ca 200 kr brukt. Bruktmarkedet er eneste å vurdere hvis prisen er under 8000 slik markedet er i dag. Skjermkortet + kabinettet er eneste å vurdere på den listen der. Skal man ha nytt gå for i3 7100 når det kommer. Eller kjøp i3 brukt. Endret 9. november 2016 av LMH1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå