goodzumber Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 I går kveld fikk jeg poppuppmelding om at jeg måtte oppdatere bios, tenkte da ikke noe serlig mer på det og godtok det. Men idag når jeg bruker pc,n går alt tregt, programmer tar sekunder å åpne og fps i spill ligger på rundt en tienedel en det var dagen før. har jeg tabbet meg ut og innstalert noe jeg ikke burde, eller er det noe jeg kan gjøre med det? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Jepp. Kjør : http://superantispyware.com/ Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Kjør gjerne full skanning med gratisversjonen av Malwarebytes Anti-Malware også. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Jepp, bra begge. Har dem selv. Lenke til kommentar
Khrathrox Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Du skal aldri få opp varsel om at du må oppdatere BIOS med mindre du har en selvbygd PC med programvare fra HK-produsenten som varsler deg. Tror nok dessverre det er noe bullshit du har fått på pcen din. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Du mener vel du reinstalerte win? Velkommen til forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå