Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Uttømmende vandel og forenklet forelegg

BertNaked

Anbefalte innlegg

Men ikke 10 år siden desember 2016, er det? Prøv å pirk litt mer.

Belastning av prikker ble på ingen måte nevnt den gang, så kan ikke kommentere noe mer enn at det ble gjort et førerkortbeslag da jeg var under prøvetiden. En utforkjøring i en bakvei hvor folk aldri ferdes det her - om dere så for dere at jeg kjørte gjennom autovernet på E6.

1: Du har aldri skrevet noe om månded/tid på året tidligere! . Hvordan mener du at jeg skal vite at denne hendelsen skjedde deg i desember? Jeg bare påpeker at det du skriver om årstall er inkonsekvent, og at prikker ikke ble innført i 2006, men i 2004

2: Jeg bryr meg lite om hva du gjorde, men opplysningene er jo like relevante likevel, ettersom at "nok prikker" også kunne ført til førerkortbeslag, både i dag, og når dette skjedde deg.

Endret av steinrawr
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men ikke 10 år siden desember 2016, er det? Prøv å pirk litt mer.

Belastning av prikker ble på ingen måte nevnt den gang, så kan ikke kommentere noe mer enn at det ble gjort et førerkortbeslag da jeg var under prøvetiden. En utforkjøring i en bakvei hvor folk aldri ferdes det her - om dere så for dere at jeg kjørte gjennom autovernet på E6.

1: Du har aldri skrevet noe om månded/tid på året tidligere! . Hvordan mener du at jeg skal vite at denne hendelsen skjedde deg i desember? Jeg bare påpeker at det du skriver om årstall er inkonsekvent, og at prikker ikke ble innført i 2006, men i 2004

2: Jeg bryr meg lite om hva du gjorde, men opplysningene er jo like relevante likevel, ettersom at "nok prikker" også kunne ført til førerkortbeslag, både i dag, og når dette skjedde deg.

Nei, det kunne du ikke vite, men alikevel kom du med en helt unødvendig påstand som om du hadde full peiling.

Kan du bare la være å kommentere? Du stjeler bare energi.

Lenke til kommentar

Nei, det kunne du ikke vite, men alikevel kom du med en helt unødvendig påstand som om du hadde full peiling.

Kan du bare la være å kommentere? Du stjeler bare energi.

Jeg påsto ingen ting, DU påsto at prikker ble innført i 2006. Jeg la frem et udiskutabelt faktum: prikker ble innført i 2004.

Hva med å la være å skrive på forum, hvis du ikke tåler at det du skriver skaper diskusjon?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...