Ragnar Skj Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Langs ælva Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Pande Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Dæven, på Nord Norsk dialekt... Nesten litt småguffent. Her har du virkelig fått til noe. Flott komponert og hærlig uskarphet. Lurer på hvem dette er...for tror ikke det er noen nålevende.... Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Stilig ! Som ett maleri i beste "Munch-stil" dette Ragnar. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Fikk også Munch assosiering her. Flott med den varme fargen i trærne som kontrast til den hvite snøen. Og personen i bildet er også viktig her. Flott bilde! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Ser at du har prøvd å eksperimentere med kamera, interessant bilde. :-) Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Hei, Ragnar. Jeg sier meg enig med Rolf K., - dette er som et maleri av Edvard Munch. Fint lys, kraftige, rene farger og god kontrast, - virkelig et severdig bilde, Ragnar ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Særdeles effektfullt og kreativt. Har du beveget kameraet vertikalt under eksponeringen ? Bare en liten pirk om den lyse flekken oppe i venstre hjørnet , Når jeg først hadde oppdaget den , tok den mye av oppmerksomheten. mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. november 2016 Forfatter Del Skrevet 7. november 2016 Dæven, på Nord Norsk dialekt... Nesten litt småguffent. Her har du virkelig fått til noe. Flott komponert og hærlig uskarphet. Lurer på hvem dette er...for tror ikke det er noen nålevende.... Litt mystisk kanskje. Takker for kommentaren din ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. november 2016 Forfatter Del Skrevet 7. november 2016 Stilig ! Som ett maleri i beste "Munch-stil" dette Ragnar. Mvh. Rolf Takker Rolf ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. november 2016 Forfatter Del Skrevet 7. november 2016 Fikk også Munch assosiering her. Flott med den varme fargen i trærne som kontrast til den hvite snøen. Og personen i bildet er også viktig her. Flott bilde! Mvh Fredrik Takk for at du likte bildet Fredrik ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. november 2016 Forfatter Del Skrevet 7. november 2016 Ser at du har prøvd å eksperimentere med kamera, interessant bilde. :-) Må prøve seg på litt nytt, men mye å lære her. Takk for kommentaren. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. november 2016 Forfatter Del Skrevet 7. november 2016 Hei, Ragnar. Jeg sier meg enig med Rolf K., - dette er som et maleri av Edvard Munch. Fint lys, kraftige, rene farger og god kontrast, - virkelig et severdig bilde, Ragnar ! M v h Albert. Hei Albert, og takk for kommentaren. Har på følelsen at herr Munch var aningen mer kreativ !! Litt av stilen kanskje. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. november 2016 Forfatter Del Skrevet 7. november 2016 Særdeles effektfullt og kreativt. Har du beveget kameraet vertikalt under eksponeringen ? Bare en liten pirk om den lyse flekken oppe i venstre hjørnet , Når jeg først hadde oppdaget den , tok den mye av oppmerksomheten. mvh Alec Oppdaget den hvite prikken i øvre venstre kjørne for sent. Skulle selvsagt vært tatt bort. Har vanligvis rutinen med å gå over alle sider og kanter før jeg legger inn bilder, men her glapp det. Takker for god og konstruktiv kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Du har fått ditt på "dotten". Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg