Fredrik N. Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 ... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Fredrik du tåler litt konstruktiv kritikk. Jeg deltar fremdeles på foto.no og viser til hva jeg skrev der. Synes det utsnittet var bedre. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. november 2016 Forfatter Del Skrevet 6. november 2016 Hei Gunnar, Jeg tåler absolutt konstruktiv kritikk og synes det er mangelvare her. Litt bedre på foto.no. Lagde en annen versjon etter tips, men kanskje originalen var best. Sannelig om jeg vet.. Og takk for at du tok bryet med å kommentere bildet. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Som kommentert på foto.no; "Slikt kan jeg like! Ble veldig bra, dette! Kunstnerisk og flott. Bra jobba! :)" PS! Likte, om mulig, utsnittet her på tek.no enda bedre...... Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. november 2016 Forfatter Del Skrevet 6. november 2016 Ja, delte meninger..Kan nok endre bildet flere ganger uten at man kommer helt i mål tror jeg. Takk Svein! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Naturens eget kunstverk flott formidlet fotografisk. Mvh Ragn Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Meget fint og severdig. Veggpryd dette også V1 Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. november 2016 Forfatter Del Skrevet 6. november 2016 Og mange takk til Rolf og Ragnar! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. november 2016 Forfatter Del Skrevet 6. november 2016 Tusen takk, Jimmy! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Fin naturkunst Fredrik og synes v1 er M v h Leif Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. november 2016 Forfatter Del Skrevet 6. november 2016 Jamen da er vi enige, Leif! Takker for den flotte kommentar!! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Ikke samme engasjement i dag som med munken? der et klokt hode ga fasitsvaret. Litt vanskeligere når noe avhenger av betrakterens eget ståsted. Syntes det var riktig å få med fotografens originalversjon som et alternativ til den bearbeidede. Jeg liker fortsatt den best.? Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg