bringebæra Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Studerer lektor med nordisk som hovedfag og historie som fag 2. Er snart ferdig med 3 semester, og vurderer å bytte til historie som hovedfag, og heller ha nordisk som fag 2. Noen som har tanker om dette? Lurt eller ikke? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Det er lettere å få jobb som lektor i nordisk enn som lektor i historie. Lenke til kommentar
Vinfred Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 (endret) Vurderer selv å starte på NTNUs lektorutdanning i enten nordisk eller historie til høsten. Lurer derfor på hvordan studiet er - hva som er bra/dårlig, om det anbefales osv. Endret 5. april 2017 av Vinfred Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Nå kan jeg bare snakke for nordisk da jeg ikke begynner med min årsenhet i historie før til sommeren. Men jeg vil si at nordisk studiet på NTNU er bra, med veldig gode forelesere, men det er mye jobb og mye pensum. Men det er også mye pensum på historie også men det er som jeg har hørt dyktige forelesere der også. Lenke til kommentar
Vinfred Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Nå kan jeg bare snakke for nordisk da jeg ikke begynner med min årsenhet i historie før til sommeren. Men jeg vil si at nordisk studiet på NTNU er bra, med veldig gode forelesere, men det er mye jobb og mye pensum. Men det er også mye pensum på historie også men det er som jeg har hørt dyktige forelesere der også. Takk for svar! Vil du anbefale studiet videre? Hvem passer studiet for? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Jeg vil si det passer for alle som likte norskfaget på videregående og vil bli norsk lærer. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Jeg vil si det passer for alle som likte norskfaget på videregående og vil bli norsk lærer. Med andre ord, gjelder dette veldig få. Da fleste hater norskfaget på videregående skole. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 10. april 2017 Del Skrevet 10. april 2017 Jeg vil si det passer for alle som likte norskfaget på videregående og vil bli norsk lærer. Med andre ord, gjelder dette veldig få. Da fleste hater norskfaget på videregående skole. Jeg synes at der var gøy jeg, men ja er nok ikke for alle. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå