Star Fox Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Star Fox, sjokoladen overlevde turen ja, og den var veldig god. Nå er boksen tom Tusen takk Det gikk fort. xD Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Kanke spare på sånt Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 (endret) Takk for i år ? Takk til OhEasy for at du gidder ?. Sees i en tråd som dette til neste jul ?. Ønsker alle ett riktig godt nytt år ? Endret 30. desember 2016 av MobilNerd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Alle fått? Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Noen som ikke har fått* ? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 30. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2016 (endret) Jeg gjør en oppsummering og legger ut hvem som fikk av hvem osv. på søndag. Godt nyttår alle sammen!?? Edit: Legger ut på mandag, da tiden ikke strekker til i dag. Endret 1. januar 2017 av OhEasy 2 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 2. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2017 (endret) Secret Santa Mottaker - Mottatt BigJaffa -> .Rudi - JaHotel Papa -> Tor Rasmussen - JaG-Man -> mhsalangli - Jathe_last_nick_left -> Weeb91 - JaMobilnerd -> marinius - JaDanielzu -> Indahla - Jatraskas waits for alice -> Castlelord - JaChristian Thorkildsen -> Ibrahimovic - JaNettels -> -PoWa- - Jaxmir -> direkte - JaNoxz -> War - JaStar Fox -> bshagen - JaBrattus -> Datafriken - JaBrandshal -> PerAndre123 - JaTor Rasmussen -> G-Man - Ja-PoWa- -> Hotel Papa - JaWeeb91 -> xmir - Jamarinius -> BigJaffa - JaCastlelord -> Danielzu - Ja.Rudi -> traskas waits for alice - JaIbrahimovic -> Nettels - JaDatafriken -> Star Fox - JaIndahla -> Brattus - JaWar -> Mobilnerd - Ja daruu -> edge - Jamhsalangli -> Brandshal - JaPerAndre123 -> the_last_nick_left - Jabshagen -> Noxz - Jadirekte -> Christian Thorkildsen - Jaknottsau - Muffinss - JaMuffinss -> daruu - Jaedge -> knottsau - Ja Nok en gang en stor takk til alle som var med på årets Secret Santa! Vi sees igjen til neste jul! Endret 2. januar 2017 av OhEasy 7 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Takk for sjokoladen Ibrahimovic. Er litt lei det nå, men på en god måte Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 bshagen, tusen takk for sjokolade og Rosendahl tingene, blir uten tvil brukt iløpet av hele 2017. Bamsemumsene forsvant i god tid før julaften ^^ 1 Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Weeb91; takk for gaven. Alt kom til nytte i jula; noe jeg faktisk ikke kan si for de resterende gavene mine 1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Tusen takk igjen, daruu! Særlig sokkene kom godt med til dressen i jula! Lenke til kommentar
daruu Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Tusen takk igjen, daruu! Særlig sokkene kom godt med til dressen i jula! Hehe jo bare hyggelig. Så det sto at du helst ikke ville ha sokker, men var liksom ei pakke da så Takk til Muffinss, sjokoladen er spist opp og koppen brukes nesten daglig Lenke til kommentar
CastleLord Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Takk for gaven Traska! Jeg har faktisk ingen av de figurene så og bygge den opp blir nok interessant. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Noxz, jo bare hyggelig - jeg var litt redd for at gaven var litt kjedelig må jeg innrømme, jeg skulle egentlig finne helletuter til deg, men de var utsolgt hos Tilbords Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Takk for gaven marinius, kjempegøy spill som ble testet på nyttårsnaften. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 Blir det en ny runde i år? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 30. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2017 Hei! Ja, SS kommer tilbake i år som før og vil bli lansert i løpet av morgendagen! 4 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 31. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2017 Hei! Da er Secret Santa 2017 lansert! Håper å se så mange av dere i år som i fjor 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå