daruu Skrevet 24. desember 2016 Del Skrevet 24. desember 2016 Tusen takk til min secret Santa, du traff bra Mariokrus som bytter fra dag/natt ettersom det var varmt/kaldt innhold var awesome, kommer nok til å bli brukt daglig. Litt sjokolade i tillegg var også meget bra, to tomler opp! 2 Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 24. desember 2016 Del Skrevet 24. desember 2016 Da vil jeg takke nissen min, kjempefin gave. Du traff blink med "stalkingen" din, koselig brev Med det ønsker jeg deg og dine en fortsatt God Jul og Godt Nytt År God Jul og Godt Nytt År til dere andre på forumet også 1 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 Jeg fikk et par kjøkkenredskap fra min SS. Fare for at de blir brukt en del fremover. Tusen takk! God jul folkens Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 Takk Secret Santa.Åpnet alle smågavene i numerert rekkefølge.Det passer til:"Noe gammelt, noe nytt,noe til fuglan, og en fugle-hytt".Først var det en Lion sjokolade. Så kom det 2 sjokolader jeg aldri har smakt før. PayDay og Reese's Nutragous.(Spiste Nutragous i går og den var sykt digg god karamellfyll i. PayDay gleder jeg meg til å teste).Så en stor pose fuglefrø, og jeg skjønte ingenting.Men så dukket det opp et flott fuglebrett/fuglehytte, og ting gav mening.Bra gave da vi i vårt "nye" hus ikke har fått satt opp noe særlig pynt og ting i hagen.Så nå kan naboene se at det skjer noe på hagefronten vår også. 1 Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 (endret) Fikk duftolje som jeg ønsket meg, pluss to store sjokoladeplater. Veldig fornøyd Tusen takk Endret 25. desember 2016 av knottsau Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 Tusen takk for kjempefin gave Rødvinspølse, melkesjokkis, powerball og Capt. Amerika wonderbaum Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 Jeg fikk et skjerf. Jeg bruker ikke skjerf, men fruen ble fornøyd da hun kunne bruke det iallefall. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 25. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2016 God jul til dere alle Håper dere fikk noe som falt i smak. De av dere som har gitt beskjed om mottak av gave er blitt registrert. Resten venter vi og ser om får i løpet av romjulen. Tusen takk til alle som var med på årets Secret Santa! Vi ses igjen til neste års utgave OhEasy 8 Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 Tusen takk for gaven i år SS Kjempe fornøyd Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 Tusen takk for gaven min fikk boka "hva vil du bli når du blir stor" , 365 små og store spørsmål til barnet, i blå utgave til min sønn, passer utmerket da datteren fikk en rosa i dåpen i november og kjempekoselig brev som fulgte med også! Tusen takk, min hemmelige nisse, og god jul til dere alle sammen! Lenke til kommentar
direkte Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 Takk for gaven Jeg fikk body butter, dusjsåpe og håndkrem, ble veldig fornøyd med det Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 Jeg fikk en trådløs mus og en kryptert minnepinne. De beste gavene er ofte de man egentlig trenger, men ikke tenker på selv, og her traff du! Jeg kan ikke se hvordan noe jeg har skrevet her har tipset deg om dette. Så alternativene er at du faktisk har stalket meg irl eller bare hatt flaks, jeg velger å tro det siste Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 (endret) Det var det første . . . . . . . . . . . . . Bare kødda (eller?) . . . . . . Joda Endret 27. desember 2016 av bshagen Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Hahaha, pakken min helt nydelig. Ba om treningsklær, mottok sveitsisk konfekt med beskjeden om jeg "må kose meg også". Det gjør jeg, og resten av familien også som likte sjokoladen veldig godt, den falt i god smak, perfekt gave Tusen takk til julenissen og god jul til alle sammen der hjemme Hadde angst for at det skulle gå i stykker på vei fra Sveits til Norge. XD Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Hahaha, pakken min helt nydelig. Ba om treningsklær, mottok sveitsisk konfekt med beskjeden om jeg "må kose meg også". Det gjør jeg, og resten av familien også som likte sjokoladen veldig godt, den falt i god smak, perfekt gave Tusen takk til julenissen og god jul til alle sammen der hjemme Hadde angst for at det skulle gå i stykker på vei fra Sveits til Norge. XDSECRET santa? Lenke til kommentar
War Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Takk for gave SS , noe jeg kan bruke hver dag i hele 2017 Det kom frem i god tid Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 (endret) Hahaha, pakken min helt nydelig. Ba om treningsklær, mottok sveitsisk konfekt med beskjeden om jeg "må kose meg også". Det gjør jeg, og resten av familien også som likte sjokoladen veldig godt, den falt i god smak, perfekt gave Tusen takk til julenissen og god jul til alle sammen der hjemme Hadde angst for at det skulle gå i stykker på vei fra Sveits til Norge. XDSECRET santa? Nå skal det ikke holdes hemmelig i evigheten lell. Det har blitt avslørt samtlige av årene jeg har deltatt tidligere. Endret 27. desember 2016 av Star Fox Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 (endret) Hahaha, pakken min helt nydelig. Ba om treningsklær, mottok sveitsisk konfekt med beskjeden om jeg "må kose meg også". Det gjør jeg, og resten av familien også som likte sjokoladen veldig godt, den falt i god smak, perfekt gave Tusen takk til julenissen og god jul til alle sammen der hjemme Hadde angst for at det skulle gå i stykker på vei fra Sveits til Norge. XDSECRET santa?Nå skal det ikke holdes hemmelig i evigheten lell.Jeg synes det er fint hvis det holdes litt hemmelig ?. Da fikk jeg min pakke i dag ? Tusen takk til min secret santa. Det var da altfor mye ?. Jeg hadde blitt evig glad for en av tingene ?. Der ble flirt godt av den ene gaven her når den ble åpnet ?. Pakken var litt sen, men den haddevirkelig fått en tur i Norges land. Posten hadde latt den få en skikkelig rundtur før den klm frem hit. ? Endret 27. desember 2016 av MobilNerd Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Star Fox, sjokoladen overlevde turen ja, og den var veldig god. Nå er boksen tom Tusen takk Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 (endret) Må takke SS for den super bra gaven, falt virkelig i smak, Likte vrien outland hadde på spillet. Edit: Kom ikke med bilde. Endret 28. desember 2016 av BigJaffa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå