Xmir Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Siden jeg skal feire jul langt hjemmefra og bare har plass til andres gaver, så åpnet jeg mine i går . Har hatt en flink nisse som traff godt på tingene Tusen takk; hvem enn du er! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 What was it? Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Forsatt ikke sett noe om at min ss har mottat pakken. En dag igjen med levering før jul, håper den kommer frem Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Det var whiskysteiner, ladekabel til iPhone/android samt hodelykt og lommelykt. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Jeg har fått en slik skikkelig fancy pakkelapp som måtte åpnes ved at man river av 3 sider. Blir spennende og hente og se etterhvert hva det er jeg har i vente Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Jeg har heller ikke fått noe enda. Men om min mottaker henter sin så er det det viktigste for meg uansett Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 Fikk i går jeg også, akkurat i tide før jeg drar Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 (endret) Er ikke hjemme før ikveld, så jeg har ikke fått sjekket om det har kommet noe. Vet att pakken ifra min SS ifra reddit har kommet (idag faktisk). Håper att min SS blir fornøyd og liker gaven sin. Edit* gave mottatt tror jeg Endret 23. desember 2016 av Noxz Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 Da lå det en hentelapp i kassa mi i dag tidlig! Og denne ser utrolig spennende ut Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 Min er ikke kommet ? Satser på romjula ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 Pakket opp postpakken idag,mange fine små gaver,gleder meg! Er jo halvt nordtrønder så ble litt ekstra stas ^^ Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. desember 2016 Del Skrevet 24. desember 2016 (endret) Turte ikke ta med pakken min til familiesamlingen, grunnet tidligere erfaring med å åpne ukjente gaver fra venner og div.. Angrer nå, for det var en utrolig koselig gave! 2x Liverpool-boxere og sokkepar + en måned Spotify Premium! Bra stalka (Ikke så vanskelig, kanskje..)Takk, hvem enn du er Endret 24. desember 2016 av edge 1 Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 24. desember 2016 Del Skrevet 24. desember 2016 Hei kjære min ss. Gaven var ikke feil. Når jeg er diabetiker så om jeg får rifter og skader på huden så leges de veldig sakte. Sheasmør er såpass fet masse at den holder evt sår myke lenge. Jeg hadde før en boks, som jeg hadde fått fra Senegal. Den kasta søstra mi siden hun ikke visste hva det var. Apotek her oppe i nord har ikke slike ting, og ihvertfall ikke uraffinert. Så dette var supert å få tilbake Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 24. desember 2016 Del Skrevet 24. desember 2016 Åpnet pakken min nå nettopp. Så dum som jeg er, viste det seg at det var en mindre pakke inni postpakken, så den var ikke så stor som jeg nevnte tidligere i tråden, haha Men jeg kommer til å kose meg i hjel denne romjula. SS har nemlig sendt sju forskjellige typer melkesjokoladeplater. Tusen takk! God jul til alle! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 24. desember 2016 Del Skrevet 24. desember 2016 Hahaha, pakken min helt nydelig. Ba om treningsklær, mottok sveitsisk konfekt med beskjeden om jeg "må kose meg også". Det gjør jeg, og resten av familien også som likte sjokoladen veldig godt, den falt i god smak, perfekt gave Tusen takk til julenissen og god jul til alle sammen der hjemme 4 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. desember 2016 Del Skrevet 24. desember 2016 Tipp topp gave fra min Secret Santa Tuuuusen takk! <3 Fikk tre marvelfilmer, M-nøtter og pepperkaker! Blir hygge i romjulen nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. desember 2016 Del Skrevet 24. desember 2016 Toppers gave her å, Nidar'orama! Og flotte boxers! Og hvem sa nordtrøndere var liksom-trøndere? Topp! Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 24. desember 2016 Del Skrevet 24. desember 2016 Må bare få takke min SS. Ble satt ut alt i det jeg åpnet det ene kortet på den ene esken, samlepakken til Gears Of War til xbox. Den har jeg faktisk siklet på en stund, men ikke prioritert å kjøpe selv. Passet utmerket. Så gikk jeg videre til pakke nr 1, der var det en haug godteri, hvor alt falt i smak til og med ?, og et play and charge kit til xbox one kontroll, så nå har jeg to av de (fikk en av ss i fjor også, så nå slipper jeg og kona batteribytte hver gang vi spiller). Men så var det faktisk en pakke til, og der var det en veske med utskiftbare styrespaker til xbox one. Fra en gamer til en gamer, kunne ikke vært mer riktig ? Så en enorm stor takk til min SS for denne supre gaven. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 24. desember 2016 Del Skrevet 24. desember 2016 Jeg fikk "jeg er Zlatan", biografien om Zlatan i tillegg til noe solokarriere. Konge med Ibra-boken, gleder meg sykt til å lese! Credz til arrangøren, Oheasy(?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå