traskas waits for alice Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Hvorfor har dere blokkerte brukere? Det burde stå hvorfor hver enkelt av dem er utestengt. Her er det fordi de ikke har fullført oppgaven de meldte seg frivillig til å fullbyrde. Nemlig å sende gave. Sjokka? 2 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 9. november 2016 Forfatter Del Skrevet 9. november 2016 Førstepost oppdatert med nye påmeldinger! Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Ble nesten litt nervøs når det ikke hadde kommet en tråd når vi bikket november. Med i år også 1 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 14. november 2016 Forfatter Del Skrevet 14. november 2016 Oppdatert førstepost med nye påmeldinger! Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 16. november 2016 Forfatter Del Skrevet 16. november 2016 Nye påmeldinger! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 10 års jubileum for dette i år hvis 2006 var første gang. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Slenger meg med i år igjen. Var med i 2013 eller noe i den dur. Konge tiltak! Credz til OhEasy(og før Latias) som driver dette! Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Hiver meg på i år. Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Er med i år også Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Dette har jeg ikke gjort før, så dette kan bli moro! Jeg er med Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 23. november 2016 Forfatter Del Skrevet 23. november 2016 Hiver meg på i år. For påmelding send meg en PM med navn og adresse. Påmeldinger er oppdatert i førstepost! Lenke til kommentar
daruu Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Slenger meg med jeg også Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 26. november 2016 Forfatter Del Skrevet 26. november 2016 (endret) Hei! Da har alle påmeldte fått en bekreftelsesmelding av meg på PM. Vennligst svar på denne så fort som mulig. Så fort det er gjort vil dere få utdelt 1 bruker som dere skal være Secret Santa for i år! Mer info kommer senere. OhEasy Endret 26. november 2016 av OhEasy Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Da har jeg bekreftet og kan være den første med ønskeliste . - Pengebok i skinn/lær med plass til flere kort ? ( https://www.kopshop.no/nb-no/a/893/liverpool-fc-wallet-luxury ) - Liverpool t-skjorte XL ⚽️ ( https://www.kopshop.no/nb-no/a/2815/liverpool-fc-red-liverbird-tee ) - Colt Power Stroker ? - iTunes Gavekort 250 Kroner ?? Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 (endret) Fått bekreftet her og. Har igrunn ikke så mye spesifikt jeg ønsker meg, men kan nå prøve å komme på no: Klær - stort sett str. L i det meste, begynner å få endel boksere som har mye hull, så det er kjekt. Helst ikke sokker, har for mye som det er. Datastæsj - en robust USB3-minnepinne hadde vært kjekt! Gamer endel CS osv, så kanskje noe en anseer som praktisk i den forstand?Gitarstæsj - feks .011-strenger til elgitar, .012 til akustisk, plekter(jazz III eller tortex .73/.88), eller andre slitasjevarer til gitar er kjekt!Musikk - gavekort på feks spotify/Tidal er digg! Eller noe helt annet jeg ikke vet at jeg har trenger/vil ha selv. Overraskelser er kjempegøy!red: Addendum: Har PS4, så noe gøy til den hadde kanskje vært gøy! Endret 28. november 2016 av edge Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 (endret) Bekreftet Min ønskeliste i år: - Har nettopp gått til innkjøp av rockevest og trenger symerker.http://www.emp-shop.no/search/symerker/ - Drar en del på konserter, så gavekort på Ticketmaster hadde vært kjempekult. - Samler også på band t-skjorter. Har få av de tidligere store bandene, da jeg kjøper mye av det jeg drar på av konserter. Så en t-skjorte fra Motörhead, AC/DC, Guns N Roses eller Led Zeppelin kunne falt i smak. Strl L - Gavekort på Playstation Store. - Gavekort på Komplett - Sjokolade. Innafor å være kreativ. Overraskelser er morsomt Endret 28. november 2016 av Nettels Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå