Joakim87 Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 hei... Vi er på LAN det er 50 stk her.. vi har ikke trust fra qnet og jeg lurte på om det var mulig og connecte til en liten svensk qnet server ? sånna t vi ikke lbe kicket.. er dette mulig og lure irc nettverket? evt.. er det noen som føler for og låne meg en bnc account for helgen så jeg kan connecte til Qnet ? håper på svar.. mvh joakim Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Så vidt jeg erfarer har ikke QuakeNet en policy på hvor mange fra samme host som kan logge seg på, evt er denne meget høy. Har selv 4 klienter innpå, og vet om folk med botsystemer med 6 osv. UnderNet f.eks har 3-4 maks. Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 det er nok 5 max på Qnet... med litt flax kan du få lurt in 6, det har jeg klart men ikke fler.. men lurer på om noen vet om en måte og "lure" irc nettverket? Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Du må prøve å få tak i en administrator som kan fikse det for dere. Det var løsningen da jeg var på LAN og ikke alle kom seg på q-net. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå