Gå til innhold

Demonstrasjon mot Barnevernet, 5. november

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva faen, er disse religiøse skrullingene igang igjen her? 

Håper for gudsskyld at noen som fikk med seg dette i tide arrangerte en motdemonstrasjon og sørget for at alle de hjernevaskede framøtte fikk med seg at det aldri, uansett idiotisk religion, blir greit med religiøs oppdragelsesvold her i Norge. Jeg vil gå så langt som å meddele at vi er mange som kommer til å yte vold for denne gode sak, dere slår ungene og vi vil slå dere. Bare rett og rimelig.

Forbanna svin.

Lenke til kommentar

Jeg vil gå så langt som å meddele at vi er mange som kommer til å yte vold for denne gode sak, dere slår ungene og vi vil slå dere. Bare rett og rimelig.

Oppdragelsesvold, som de kaller det, funker sikkert greit på en del voksne også vil jeg tro :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Å bestemme seg på forhånd for hva som er beste tiltak for en fremtidig situasjon er faktisk grunnlaget for nye velmente "overgrep" og det motsatte av å yte god oppdrager omsorg.

Hvem er det som er den nye "snåsakallen", om ikke nettopp all den såkalte ekspertisen og idealistiske fjompenisser som har fått lov å ødelegge utallige barn og voksne med loven i ryggen, bare fordi det er sånn ...

Lenke til kommentar

Å bestemme seg på forhånd for hva som er beste tiltak for en fremtidig situasjon er faktisk grunnlaget for nye velmente "overgrep" og det motsatte av å yte god oppdrager omsorg.

Hvem er det som er den nye "snåsakallen", om ikke nettopp all den såkalte ekspertisen og idealistiske fjompenisser som har fått lov å ødelegge utallige barn og voksne med loven i ryggen, bare fordi det er sånn ...

Tror ikke du har lyst til at vi setter opp en likning for hva som har ødelagt flest barn her, altså den norske stat eller religionen... Den ene prøver så godt den kan med folkets velsignelse å skjerme barna ifra den religiøse overgripende part, men ender altså med å måtte ta skylda? Syntes du det er rimelig kun fordi du nettopp er en av disse ferdige hjernevaskede voksne som faktisk mener oppdragelsesvold er greit? Vet ikke om jeg først skal spy eller gå direkte igang med å skjerme barna ifra dere spik spenne sprø tomsinger som faktisk får gå rundt fritt her.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Tror ikke du har lyst til at vi setter opp en likning for hva som har ødelagt flest barn her, altså den norske stat eller religionen... Den ene prøver så godt den kan med folkets velsignelse å skjerme barna ifra den religiøse overgripende part, men ender altså med å måtte ta skylda? Syntes du det er rimelig kun fordi du nettopp er en av disse ferdige hjernevaskede voksne som faktisk mener oppdragelsesvold er greit? Vet ikke om jeg først skal spy eller gå direkte igang med å skjerme barna ifra dere spik spenne sprø tomsinger som faktisk får gå rundt fritt her.

Jeg vet allerede hva du fantaserer om hva angår religioner og religiøse, men her handler det konkret om barnevern og den typen problematikk

Og resten av rantingen din tyder på at du evner ikke lese hva jeg skriver, prøve å virkelige lese inkludert tenke en gang til eller gå å legge seg uten kveldsmat og en hel flaske møllers tran kanskje ... Har forresten jobbet i bv med typer som er av samme sekten som deg selv, og de var ikke riktig gode i hue, endel av dem ...  :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Alle som bestemmer seg på forhånd, følger så kalte gode prinsipper, masse vett og masse utdannelse, er akkurat like farlige. Om du kaller sekten for en eller annen religiøs retning, politisk eller anarkistisk, eller bare kverulantisk er ett fett, resultatene blir like fordi folk har en agenda og dermed må forutsetninger og realiteter som ligger unikt i hver eneste situasjon, vike for sinnsyk idealisme av en eller annen valør

Lurer på hvor mange av de som deltar i diskusjonen her som også har erfaring fra denne heller trasige næringen ... svært få tipper jeg ..

men meninger, ja det mangler de ikke, så klart .. 

Lenke til kommentar

OK, la oss konkretisere spørsmålet: 

Hvem har ødelagt flest liv?

a) barnevernet, opprettet i 1841 i første instans, men ikke som det er kjent i dag

b) religiøst motivert vold mot barn, oprettet for flere hundre tusen år siden som en unnskyldning for å la folk mishandle hvem de vile

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

b) religiøst motivert vold mot barn, oprettet for flere hundre tusen år siden som en unnskyldning for å la folk mishandle hvem de vile

Hvilken religion var det som ble opprettet for flere hundre tusen år siden .. sa du ...  :love:

Helledussen så fin en blodtåke enkelte har foran skylappene sine  :cool:

Lenke til kommentar

Hvilken religion var det som ble opprettet for flere hundre tusen år siden .. sa du ...  :love:

Nei, jeg sa ikke det. Det jeg sa var "religiøst motivert vold mot barn, oprettet for flere hundre tusen år siden som en unnskyldning for å la folk mishandle hvem de vile".

Skal jeg skrive setningen flere ganger så du får trening i å lese den?

Endret av Shruggie
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Så det ble opprettet noen religiøst motivert noe for flere hundre tusen år siden? Hva er det konkret som ble opprettet sa du?

Edit: du må jo gjerne slenge frem dokumentasjon

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Det er bla du som avspore ved å bringe inn religion eller religiøsitet!

Og hvor ble det av dokumentasjon på påstanden din, kunne vært morsomt å se hvilket fenomen det er snakk om?

Lenke til kommentar

Bullshit, mitt innlegg var svar på dette: 

Jeg vet allerede hva du fantaserer om hva angår religioner og religiøse, men her handler det konkret om barnevern og den typen problematikk

Og jeg konkretiserte: Hvilken av de to tingene har ødelagt flest liv? Barnevernet, eller religiøst motivert vold?

NÅ! Slutt å bullshitte og svar på spørsmålet!

Endret av Shruggie
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Og i det innlegget avviste jeg forsøket på den idiotiske koblingen alene, og påstod at idealisme i seg selv, samt fagidioti er de 2 farligste aspekter jeg har erfart i bv arbeid. ikke dårlige foreldre eller umulige barn. Det hadde jo vært fint om du og en til får med seg at vi er i politikkdelen, ikke i religionsdelen av forumet nå

Håper det glir inn!

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...