Torstein Norum Bugge Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Chipolo Plus er en verdig arvtager til Kickstarter-suksessen Chipolo.TEST: Chipolo Plus Lenke til kommentar
Dovakin Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 First! Den finner kun pris på plus utgaven (315,-) i slutten av artikkelen, men det er kanskje den gamle og ikke Classic som er lagt inn? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 34,99 € for en brikke ferdig levert gir en helt annen pris enn de 200 som blir nevnt i artikkelen for plus utgaven. Noen som vet hvor jeg finner den til 200 som de skriver i testen? 1 Lenke til kommentar
kaijoar Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Fungerer denne også til noe som beveger seg vekk fra deg, uten at du og telefonen din er med? Eller for å si det på en annen måte, vil brikken kunne finnes om den er et sted der ikke du og telefonen din har vært sammen med den? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 184,- per stykk om en kjøper en pakke på 4 direkte fra Chipolo 255,- for en stykk Gratis frakt I en periode får en nok nye brikker ved innlevering, men etterhvert får en nok gamle brikker som har fått nytt batteri, for det er jo hele poenget med at de tar de i mot, så de kan "selge" de igjen Lenke til kommentar
Sondre K Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 184,- per stykk om en kjøper en pakke på 4 direkte fra Chipolo 255,- for en stykk Gratis frakt I en periode får en nok nye brikker ved innlevering, men etterhvert får en nok gamle brikker som har fått nytt batteri, for det er jo hele poenget med at de tar de i mot, så de kan "selge" de igjen Innmaten vil nok være 'gammel', men skulle jo tro at å benytte nye plastdeler ikke koster all verden. Ser for meg at det vil være billigere enn kostnaden forbundet med misfornøyde kunder hvis de mottar oppskrapede og generelt mindre pene brikker i retur. Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 (endret) Så hvis jeg har skjønt dette riktig, så fungerer denne bare så lenge den er innenfor BT dekningen til telefonen? Man kan ikke f.eks legge den i bilen, og spore bilen hvis den blir stjålet? Ser ikke helt poenget hvis jeg har forstått riktig.. Endret 6. november 2016 av Actibus Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 184,- per stykk om en kjøper en pakke på 4 direkte fra Chipolo 255,- for en stykk Gratis frakt I en periode får en nok nye brikker ved innlevering, men etterhvert får en nok gamle brikker som har fått nytt batteri, for det er jo hele poenget med at de tar de i mot, så de kan "selge" de igjen Det er ikke gratis frakt om en kjøper en enkelt, da er det 10€ i frakt. 4 stk gjør vel at en får diverse avgifter på toppen og prisen øker igjen. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Gratis frakt om en kjøper 2, så da står en mellom å betale 100 kroner i frakt eller å betale 100 kroner i moms avgifter får en uansett, om en kjøper 1 eller 4 Har liten interese for dette selv da jeg ikke er så glemsk, ennå Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Gratis frakt om en kjøper 2, så da står en mellom å betale 100 kroner i frakt eller å betale 100 kroner i moms avgifter får en uansett, om en kjøper 1 eller 4 Har liten interese for dette selv da jeg ikke er så glemsk, ennå Får ikke noe moms og avgifter om du kjøper en. 35€ med frakt gir 318 nok for en. To stk koster 454 med gratis frakt, men da kommer moms og avgifter i tillegg. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 (endret) Frakt blir en avgift i dette tilfellet da du slipper frakt ved å kjøpe minst 2. Med moms og avgifter 1 = 318,- 2= 713,- (356,- stk) 4 = 935,- (234,- stk) Skal en ha bare 2 så er det billigere å kjøpe de 1 og 1.. typisk Norge Endret 6. november 2016 av Dubious 1 Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Frakt blir en avgift i dette tilfellet da du slipper frakt ved å kjøpe minst 2. Med moms og avgifter 1 = 318,- 2= 713,- (356,- stk) 4 = 935,- (234,- stk) Skal en ha bare 2 så er det billigere å kjøpe de 1 og 1.. typisk Norge Alle smuler små... promokode FINISHNOW gir 10% avslag. .. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Etter å ha testet tilsvarende brikke fra XY Find it (eller noe i den dur) ble konklusjonen foreløpig at denne dekker et behov jeg ikke har. Hvor stort er community for disse i Norge? Altså, hvor realistisk er det at noen vil komme innen rekkevidde av en enhet jeg har mistet i by eller "på landet"? Lenke til kommentar
Dovakin Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Kan putte den på barna sine og finne dem igjen om de går seg bort. Kanskje mer praktisk med en klokke med sporing da? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 om barna går seg bort innen 25 meter... Lenke til kommentar
pstub Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Kan dere ikke få testet Loc8tor også? http://www.loc8tor.com/uk/ Virker litt mere avansert, men skal ha mye bedre rekkevidde enn disse Bluetooth dingsene.... Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 "det litt utdøende Windows 10 Mobile" Mkey, en profeti som stadig får hjelp til å fullbyrdes... Er det virkelig nødvendig? Lenke til kommentar
Ola Thoresen Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 om barna går seg bort innen 25 meter... Det er i alle fall situasjoner der man kanskje vil ønske å bli varslet om barna er mer enn 25 meter borte. (Type barnehage på tur med en skokk av unger osv). Så et pip på telefonen hvis noen av dimpene forsvinner utenfor BT-dekning er ikke så dumt i sånne tilfeller. Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 (endret) Ved å bruke denne - http://ssqt.co/mebLr1i - linken kan man få 20% rabatt. Bestilte akkurat en til €29.90 inkl frakt nå. Obs! Da jeg fulgte linken i kupongen havnet jeg på bestillingssiden til Classic, men jeg passet på å bytte til Pluss og det var fortsatt 20%. Endret 19. november 2016 av MartinGM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg