Tåkefyrste Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 håper kritikerne stilner litt, for pogba har da vitterlig ikke vært SÅ dårlig. Dårligere enn forventet kanskje, men det har vel hele laget vært. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 nå sitter jo faen meg alt plutselig. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 (endret) Dette er så vanvittig deilig. Calma calma, jeg sa denne XI kom til å svare kritikere. Dette er bra, bois! Endret 6. november 2016 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Elendig mål, men jeg tar det! ? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Måltørke over! Satan swansea suger Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Elendig mål, men jeg tar det! Nja, Coutinho hadde et klin likt mål for LFC, jeg synes det er et fint mål, jeg. Ikke lett for keep. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Stemmer det. Kommenterte det samme når Coutinho putta. Ser begge samtidig ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Stemmer det. Kommenterte det samme når Coutinho putta. Ser begge samtidig ?Jeg å <3 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Rooney burde legge opp. Maken til dårlige mottak og ballberøringer finner man ikke i adeccoligaen engang. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Kansje det blir hatrick alikevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå