Bandidos-Pelle Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Egentlig ikke overrasket. Dette er Mourinho sin måte å sette folk på plass etter Fener-kampen. Elendig XI, men jeg liker det. Baller. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Spennende med Jones tilbake, håper han klarer å holde seg skadefri. Skulle gjerne hatt Mkhi og Schweinsteiger med. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Egentlig ikke overrasket. Dette er Mourinho sin måte å sette folk på plass etter Fener-kampen. Elendig XI, men jeg liker det. Baller. Hvis vi vinner er det genialt. Men vinner vi med den parodien der på et fotballag? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Må vel være et av de treigeste United-lagene noensinne? Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Tjukkens klippekort har selvsagt kommet tilbake etter målet hans på torsdag, mens ssistkongen i Bundesliga i fjor fortsetter å være ute i kulden. Fuck off, José! #FreeMkhitaryan Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 (endret) Og der var den søndagen ødelagt. Takk mourinho.... helt sinnsykt at en såkalt "god" manager lar håret starte 80% av kampene, men fryser ut en klassespiller som schweinsteiger. Endret 6. november 2016 av Tåkefyrste Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Latterlig. Kunne gi Fosu-Mensah sjansen hvertfall!! Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Dette blir målfest av dimensjoner, Zlatan hatrick. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Ser allerede for meg den massive runkingen til Bob Bradley Tv2 vil gjøre om noen timer etter vi har tapt. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Egentlig ikke overrasket. Dette er Mourinho sin måte å sette folk på plass etter Fener-kampen. Elendig XI, men jeg liker det. Baller. Hvis vi vinner er det genialt. Men vinner vi med den parodien der på et fotballag? Dette er åpenbart et signal Mourinho prøver å sende spillerne. Han VET at dette objektivt ikke er vårt beste lag, men han mener kanskje at dette er de som er villig til å "blø" når de som er på banen VET at de egentlig ikke er foretrukne. Kan fort se for meg at Fellaini og Jones kommer til å ha en kjempekamp i dag. Og gjør de det så har Mourinho fått akkurat den effekten han ønsker; en gjeng som forventer å starte til å svette litt. Lenke til kommentar
blured Skrevet 6. november 2016 Forfatter Del Skrevet 6. november 2016 Gleder meg til det nydelige spillet som oppstår når vi endelig starter Fellaini, Rooney, Jones, Young og Rojo samtidig. 2 Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Greia med å fryse ut Mkhitarian? Må være rareste startoppstillinga siden vi slo Arsenal 2-0 i FA-cupen i 2011 med 7 forsvarspillere i startoppstillingen. Drittlei av at Miki og Martial aldri får spille, vi må snart finne vår beste 11-er, og det er ingen tvil om at de to hører hjemme der! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Gleder meg til det nydelige spillet som oppstår når vi endelig starter Fellaini, Rooney, Jones, Young og Rojo samtidig. HAhahaha, årets beste sarkasme Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Blir gåfotball dette ja, men mulig det holder mot swansea. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Skal bli gøy å sette over på Man Utd kamp etter å ha sett fyrverkerifotball fra LFC. Djevelsk positiv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Rooney og Zlatan på topp. Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Miki er ikke engang på benk.. Beste spilleren i Bundesliga forrige sesong, foran Lewandowski og Muller & co. Neida, vi setter heller YOUNG på ving. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå