Roar Kneppen Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 From an old Man's Sandbox 1517 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Hei, Roar. Det har blitt presentert mange høstbilder på "Bildekritikk" den siste tiden, og mange av dem er praktfulle ! Dette bildet ER litt annerledes, og jeg synes det har mye til felles med kobberstikk á lá Albrecht Dürer, og med det mener jeg at du har skapt et spennende og severdig bilde. Rammen er dessuten i perfekt harmoni med bildet. M v h Albert. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Spesielt og flott ble det ! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Herlig "kobber"bilde! Selv kraftmastene greier ikke å ødelegge inntrykket her. Flott! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Legger merke til Albert sin kommentar, og som jeg synes beskriver bildet og ditt etterarbeide godt. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Stilig. Albert sier det meste her. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Ja, her matcher bilde og ramme. Ut av det vanlig fra deg men interessant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Albert's kobberstikk beskrivelse var treffende for bildet . Kraftmastene greide ikke ødelegge for meg heller . Flott og kreativt resultat . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg