Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ekstremt kroppfiksert på potensiell dame, hjelp

Anbefalte innlegg

Var i et forhold fra 19-24, og nå er det ca. 9 måneder siden bruddet som jeg slet masse med, tok meg hvertfall 6-7 måneder å komme over det. Har møtt en herlig dame, hun er mye av det jeg ser etter. God kjemi, lik humor, noe av de samme interessene, veldig omsorgsfull osv. 

Jeg er treningsnarkoman, og ex'en var veldig tynn. Hun her har pent ansikt, men hun har litt i overkant fett på kroppen enn jeg er vant til. Ikke tjukk, men det som plager meg er at jeg er redd for at jeg skal bli for opptatt av hva hun skal spise osv. Og tanken på eventuelt barn etterhvert, så har hun potensiale til å bli ganske overvektig. 

Jeg blir skuffet over meg selv, og litt irritert over at jeg tenker såpass mye på det. Jeg skjønner jo kanskje at man ikke tenker så mye over sånt når man etterhvert kanskje elsker personen. Men jeg er ekstrem, jeg vet. Sånn her er det med de fleste damer jeg ser etter. Hva er deres meninger? 

Anonymous poster hash: bbf9f...8f5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jo skjønne at det er et problem hvis dama er ordentlig overvektig. Men min erfaring er at damer blir sett på som overvektige og feite så fort det er litt å ta i. kompiser har fortalt meg om andre kompiser som har blitt sammen med "den feite dama" eller lignende. Treffer dem etterhvert og lurer på hvor det ble av den feite dama. Men joa, hun er der fortsatt. Var visst den sexye dama med deilige former de mente.

Endret av mr.wolf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Det politisk ukorrekte og ærlige svaret er at jeg er enig med deg. Jeg er selv godt trent og slank, så jeg tenner ikke på overvekt eller jenter med en veldig stillesittende livsstil. Jeg liker heller ikke altfor tynne jenter og heller ikke fitnessberter som fiser proteinpulver. Normalt slanke jenter, ja takk. :) 

Lenke til kommentar

Det politisk ukorrekte og ærlige svaret er at jeg er enig med deg. Jeg er selv godt trent og slank, så jeg tenner ikke på overvekt eller jenter med en veldig stillesittende livsstil. Jeg liker heller ikke altfor tynne jenter og heller ikke fitnessberter som fiser proteinpulver. Normalt slanke jenter, ja takk. :)

TS: Ja... Er litt vanskelig det her, siden hun er så bra så er det ikke bare å ditche henne pga kroppen heller. Men hun var tynn før. Hun trener fortsatt flere ganger i uken, og er aktiv. Men noe med meg er så sykt kresen på det at de ikke skal ha potensiale til å legge på seg engang. 

Anonymous poster hash: bbf9f...8f5

Lenke til kommentar

Det som er viktig for deg, det er viktig for deg uavhengig av hva forumkrigere mener. Det du må spørre deg selv om er hvorvidt du har prioriteringer og verdier som er selvmotstridende. Det kan jo virke som at det er tilfellet, siden du følte du måtte spørre deg til råds i denne saken her.

Du må enten velge om du vil fire på kroppskravet for å slå deg til ro med denne jenta som du etter egne ord matcher veldig godt med på veldig mange områder, eller om kropp er så viktig for deg at det ikke veier opp for alle de andre gode kvalitetene hennes. Det er det ingen andre enn deg som kan bestemme.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kan jo skjønne at det er et problem hvis dama er ordentlig overvektig. Men min erfaring er at damer blir sett på som overvektige og feite så fort det er litt å ta i. kompiser har fortalt meg om andre kompiser som har blitt sammen med "den feite dama" eller lignende. Treffer dem etterhvert og lurer på hvor det ble av den feite dama. Men joa, hun er der fortsatt. Var visst den sexye dama med deilige former de mente.

Lenke til kommentar

Dropp henne og finn deg ei dame som har den kroppen du liker. Dette er bare dårlig gjort ovenfor dama som du er sammen med. Fiks ditt eget sinn om du føler det er noe i veien med det osv. Vanskeligere er det faktisk ikke, du kan umulig like henne så godt når du er så ekstremt kroppfiksert. 

Anonymous poster hash: 49526...9b1
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...