ray001 Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Hva er deres erfaringer på dette merke? Hvordan er ROM? Hvordan er byggekvaliteten på merket? Kommer det ofte oppdateringer? Går ting fort i stykker? Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Hvorfor skulle ROM bety noe? Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 5. november 2016 Forfatter Del Skrevet 5. november 2016 ROM er jo Android OS'et på mobilen, og hvordan det fungerer sammen med Xiaomi. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 (endret) Hva er deres erfaringer på dette merke? Hvordan er ROM? Hvordan er byggekvaliteten på merket? Kommer det ofte oppdateringer? Går ting fort i stykker? 1: mye telefon for pengene, men husk at mange modeller ikke støtter 800MHz 4G (B20). 2: Har kun kjørt "stock" global ROM selv, denne har ikke Norsk språk på min redmi note 3 pro, ellers har den fungert helt topp. 3: God, men har ikke gorilla glass, som kan være verdt å huske på. 4: Ja, jeg har fått ca en gang i mnd og har sikkerhetsoppdateringer til og med oktober 2016 i siste oppdatering. 5: Nei, ikke så langt ihvertfall. Endret 6. november 2016 av OC-Freak 1 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 21. november 2016 Forfatter Del Skrevet 21. november 2016 (endret) Hvilke android versjon kjører de generelle Xiaomi mobilene? Jeg tror jeg kommer til å kjøpe meg Xiaomi Mi Note 2. Tenkte litt på Xiaomi Mi Mix og, men den har ikke 800MHz (bånd 20) på 4G / LTE båndet. Så da var jeg tilbake på Xiaomi Mi Note 2. Håper jo selvfølgelig at Nougat er kommet(eller kommer snart). Endret 21. november 2016 av ray001 Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Xiaomi henger noe etter på android versjoner. Mi Note 2 er basert på Android 6. Mens f.eks redmi note 3 pro som jeg har er enda på android 5.1.1, til tross for at den nesten får en programvare oppdatering i mnd. Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Oppdateringer kommer hver hver fredag på min Mi5, men jeg har lagt inn den rom'en som xiaomi.eu vedlikeholder. Dette for å få norske menyer, men den er også tilpasset brukere i Europa på andre måter. Selve OS'et er selvfølgelig Androidbasert, men kosmetisk ligner det veldig på iOS. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 22. november 2016 Forfatter Del Skrevet 22. november 2016 Mange oppdateringer, høres bra ut. MEN om Xiaomi oppdatere for å komme næremst mulig siste utgave av Android er jo kjekt. Eller er det bare "små" og "uinteressante" oppdateringer? Lenke til kommentar
kimare Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Xiaomi henger noe etter på android versjoner. Mi Note 2 er basert på Android 6. Mens f.eks redmi note 3 pro som jeg har er enda på android 5.1.1, til tross for at den nesten får en programvare oppdatering i mnd. Trodde Miui 8 var basert på android 6 http://en.miui.com/thread-352965-1-1.html http://en.miui.com/extra.php?mod=rom/download&r=301&mobile=no Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 ikke alle miui 8 versjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå