Fotoskrulla Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Rundtur i Havanna Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 En spennende og interessant bildeserie ... har ikke vært der 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. november 2016 Forfatter Del Skrevet 5. november 2016 En spennende og interessant bildeserie ... har ikke vært der Takk skal du ha Torhild! Det er et svært spesielt land. Ikke et sted å dra for shopping. Det er ingenting å kjøpe der, men det er en vakker og frodig øy som er spekket av historie. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Flott billedserie , som viser hvordan det er på Cuba . Kunne tenke meg en tur dit og sett dette med egne øyne. At shoppingmulighetene er begrenset gjør meg ingenting , jeg avskyr shopping . Har inntrykk av at shopping er en damegreie . Enn så lenge får jeg nøye meg med alle bildene du legger ut . Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. november 2016 Forfatter Del Skrevet 5. november 2016 Flott billedserie , som viser hvordan det er på Cuba . Kunne tenke meg en tur dit og sett dette med egne øyne. At shoppingmulighetene er begrenset gjør meg ingenting , jeg avskyr shopping . Har inntrykk av at shopping er en damegreie . Enn så lenge får jeg nøye meg med alle bildene du legger ut . Alec Nei, shopping driter jeg en lang marsj i jeg også, jentene mine er heller ikke så interessert, så damegreie? Ikke vet jeg. Jeg kan komme inn på et kjøpesenter, stoppe opp og tenke: "hva trenger jeg her?" Svaret er ingenting naturligvis, så går jeg hjem igjen. (Jeg bor bare et steinkast ifra et av landets største senter) Kos deg med bildene du Alec, men tenkte det var nok nå i denne omgang? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Man kan vel ikke akkurat kalle disse dårlige. Velger meg V3 og V5 som favoritter. Må sees først, men V3 tenker jeg muligens beskjæring så siderammene akkurat skjærer bygningen. I V5 er jeg også litt usikker på sidebeskjæringen, men så er jo jeg en person som alltid ser etter andre muligheter. I V4 er jeg litt inne på å skjære vekk kirkegården nede. Roar Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Bar litt preg av "point-and-shoot" dette. V5 er interessant, men det hadde vært fint om bildet var vinklet litt lavere, evt. zoomet litt ut, sånn at bakken kommer med. Liker nok V6 best. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Finfint å være med rundt i Havanna! Flotte bilder som viser noen av kontrastene! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Fin serie med V3 og V5 som de mest iøynefallende, Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 En fin og interessant serie fra Havanna. Personlig synes jeg V6 ble højdaren . Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg