Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Refleksjoner... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 V1 er kjempekult! Et spennende bilde, men du skulle kanskje tatt et toppkutt så vi slapp den lille tullingtrekanten over taket? Artig å leke seg med slike speilinger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 V1 er kjempekult! Et spennende bilde, men du skulle kanskje tatt et toppkutt så vi slapp den lille tullingtrekanten over taket? Artig å leke seg med slike speilinger. Hei Helene ! Takker for hyggelig og positiv tilbakemelding ! Vurderte sterkt å kutte i toppen men her er linjene viktige og linjen dannet av ledningen går over i taket Dette forsvinner ved et toppkutt. Her er mange linjer som går fra speilingen og over i gaten.. Dette så jeg ikke før etterpå , det var speilingen jeg var fokusert på . Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Jo, absolutt en likandes serie. Men tanken slår meg at kanskje skulle du presentert bare ett eller to om gangen for med så mange blir det vel ikke til at man yter hver enkelt full oppmerksomhet og retterdighet. Roar Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 V2 er en fin miks av "intimt" gatefoto og gode refleksjoner, med den lysstolpen flott plassert i speilglassvinduet til høyre. Eiendomsmeglerhimmel er et begrep jeg må huske :-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 V4 for meg her Alec i ellers interssant serie. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 En artig ide Kreativt og fint utført. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Hei, Alec. En fin bildeserie rundt emnet refleksjoner, - godt sett og fint fotografert !, Versjon 1 er "helt rå", - jeg brukte lang tid på å orientere meg om hva som var refleksjon, - glimrende utført ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Roar Kneppen , Roar , Ragnar , Rolf og Albert !!!!!! Skulle kanskje ha gjort som Kneppen foreslo , presentert v1 og v2 ett og ett om gangen og v3 v6 som en serie da de er tatt av samme motiv . Apropos eiendomsmeglerhimmel så er også uttrykket Simpson himmel brukt , slik himmelen fremstilles i Simpson serien . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg