Gå til innhold

mc60

Anbefalte innlegg

er det noen her som har erfaringer/synpunkter med mc60?

det jeg trenger mest er en telefon som er god til å sende sms med og andre grunnleggende behov ser på kameraet som en slags bonus, så om dette ikke holder mål så er ikke det så farlig. tenker mer på de grunnleggende tingene som:

- er tastene gode.

-rask respons i menyene

-rask sms skriving

-og liknende

taker for alle svar :green:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er det noen her som har erfaringer/synpunkter med mc60?

det jeg trenger mest er en telefon som er god til å sende sms med og andre grunnleggende behov ser på kameraet som en slags bonus, så om dette ikke holder mål så er ikke det så farlig. tenker mer på de grunnleggende tingene som:

- er tastene gode.

-rask respons i menyene

-rask sms skriving

-og liknende

taker for alle svar :green:

Hvorfor i all værden bytta du ut C45'en din med en M55 da? ;)

Trur amobils test av MC60 kommer denne uka,vi venter i spenning..

Lenke til kommentar

det er ikke jeg som skal ha ny mob, det er søstra mi, jeg skal ikke bare ha de basice funksjonene jeg kunne ikke kjøpt meg en mob uten java blandt annet. (vet at mc60 har java)

noen som vet hvor lenge elkjøp sitt tibud for mc60 varer den koster jo bare 1300 ca. det er billig!! varer det fram til jul? (hun skal kanskje få den til jul)

Lenke til kommentar
det er ikke jeg som skal ha ny mob, det er søstra mi, jeg skal ikke bare ha de basice funksjonene jeg kunne ikke kjøpt meg en mob uten java blandt annet. (vet at mc60 har java)

noen som vet hvor lenge elkjøp sitt tibud for mc60 varer den koster jo bare 1300 ca. det er billig!! varer det fram til jul? (hun skal kanskje få den til jul)

Så lenge lageret rekker, tviler på at de har flere igjen nå!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...