Anatman Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Har lenge vært en av de som tror at sokker må være like og har lagt mye tid og energi, og ikke minst frustrasjon i dette. I dag tok jeg på meg to ulike sokker og det ser ut til at det har gått bra så langt. Er det noen andre som har prøvd dette? Er det farlig, eller kan jeg bare fortsette med dette? Hva kan bli konsekvensen vist jeg begynner å gå med to ulike sokker? Hva med folk som fortsatt tror, hvordan vil de reagere i møte med noen som meg? 3 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Dette vil være diskriminering mot mennesker som har diverse tvangslidelser. Du burde vise hensyn ovenfor disse! Ser liksom ikke helt problemet med å kjøpe like sokker? Er det fordi du er lat? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Gjør som meg, gå over til å kun ha svarte sokker som er nogenlunde lik så er problemet løst for all tid. 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Det er farlig å bruke to ulike sokker, det er ekstremt kreftfremkallende. Ca 78% av de som bruker ulike sokker ender opp som voldtektsmenn. Mye seriøs forskning på dette og resultatene er skremmende. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Jeg anser meg selv som sokke-agnostiker, der jeg ikke er sikker på om sokkene er like eller ei, og jeg klarer meg egentlig greit slik. 1 Lenke til kommentar
Anatman Skrevet 5. november 2016 Forfatter Del Skrevet 5. november 2016 Dette vil være diskriminering mot mennesker som har diverse tvangslidelser. Du burde vise hensyn ovenfor disse! Ser liksom ikke helt problemet med å kjøpe like sokker? Er det fordi du er lat? Jeg kjøper altid like sokker, men det føles som om de blir mer og mer ulike etterhvert. Blir vanskeligere og vanskeligere å finne to like. Kanskje sokkene prøver fortelle oss noe? At det ikke er meningen de skal være like...Kanskje vi har tatt feil hele veien...? Sokker skal ikke være like! Lenke til kommentar
Anatman Skrevet 5. november 2016 Forfatter Del Skrevet 5. november 2016 Det er farlig å bruke to ulike sokker, det er ekstremt kreftfremkallende. Ca 78% av de som bruker ulike sokker ender opp som voldtektsmenn. Mye seriøs forskning på dette og resultatene er skremmende. Jaha!?! Kan du dokumentere disse påstandene? Lenke til kommentar
Anatman Skrevet 5. november 2016 Forfatter Del Skrevet 5. november 2016 Gjør som meg, gå over til å kun ha svarte sokker som er nogenlunde lik så er problemet løst for all tid. Ja, men så får en jo ofte sokker til jul og bursdag og sånn....Vi ikke være en sånn utakkemig fyr som sier "Æh takk, men jeg bruker bare svarte sokker jeg...såæ.." Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Jeg ble så forbanna på ulike sokker at jeg kastet alle mine gamle sokker (som var neeeesten like), og kjøpte 200 sorte sokker fra kina. Aldri sett meg tilbake... Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Det er farlig å bruke to ulike sokker, det er ekstremt kreftfremkallende. Ca 78% av de som bruker ulike sokker ender opp som voldtektsmenn. Mye seriøs forskning på dette og resultatene er skremmende. Jaha!?! Kan du dokumentere disse påstandene? Selvfølgelig kan jeg det! Tar du meg for en fyr som bare skriver tullball uten å kunne vise til seriøs dokumentasjon? Not cool man Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Dette vil være diskriminering mot mennesker som har diverse tvangslidelser. Du burde vise hensyn ovenfor disse! Ser liksom ikke helt problemet med å kjøpe like sokker? Er det fordi du er lat? Jeg kjøper altid like sokker, men det føles som om de blir mer og mer ulike etterhvert. Blir vanskeligere og vanskeligere å finne to like. Kanskje sokkene prøver fortelle oss noe? At det ikke er meningen de skal være like...Kanskje vi har tatt feil hele veien...? Sokker skal ikke være like! Over tid er det vel sånn at du utvikler mer sans for den ene sokken og mindre for den andre, og så misforstår du at du tror sokkene er ulike mens det er sånn at du liker den ene sokken mer enn den andre sokken i paret Jeg vet ikke om sokkene kan snakke til meg, men er bra sikker på at sokker snakker mellom seg Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Tror ikke lenger at sokker må være like Her trengs det umiddelbar psykiatrisk hjelp. Tvangsinnlegging bør vurderes om pasienten ikke selv ser behovet. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Alle sokker er like, tror du noe annet er du en rasist. Hvis du tror at det er forskjell på sokker ber jeg deg lese deg opp på tema og ikke anta at du vet hva du snakker om. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 (endret) Har bare sokker med catterpillar CAT reklame på jeg... Pluss noen få sorte, til å ha i pensko... Det fine med det er at hvis det går hull i et par så kan den gjenværende sokken parres med en likelydende sokk som også har mistet sin partner... Trenger sokker som tåler hardt bruk og har derfor kuttet ut alle andre sokker enn de fra CAT, for de tåler en del hrdt bruk... Problem løst . Et lite PS: Kom i skade for å ta på meg en sokk av hver farge for noen år siden og reiste selvsagt på besøk til en kompis den dagen... Han kommenterte selvsagt at jeg hadde en sokk av hver farge (noe jeg aldri hadde gjort før... eller etter for den sakens skyld) og lurte på om jeg hadde det bra... (Mistenkte sikkert at jeg var blitt litt koko etter siste skilsmisse tror jeg...) Jada, jeg har det helt bra svarte jeg som sant var, men skjønte at han ikke helt trodde meg, for tre dager etter dukket han opp på uventet besøk, for liksom med egne øyne se at jeg ikke var blitt koko... Så en skal være forsiktig med å bruke to sokker med forskjellig farge, folk tror visst det sender ut koko varsler eller noe slikt... Endret 6. november 2016 av RWS Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 "Det var en gang to sokker som elsket hverandre, men de satt på hver sin fot" - Benny Andersen Lenke til kommentar
Anatman Skrevet 7. november 2016 Forfatter Del Skrevet 7. november 2016 Det er farlig å bruke to ulike sokker, det er ekstremt kreftfremkallende. Ca 78% av de som bruker ulike sokker ender opp som voldtektsmenn. Mye seriøs forskning på dette og resultatene er skremmende. Jaha!?! Kan du dokumentere disse påstandene? Selvfølgelig kan jeg det! Tar du meg for en fyr som bare skriver tullball uten å kunne vise til seriøs dokumentasjon? Not cool man Ok, beklager, men hvordan kan du vite at det ikke er illuminati som står bak alt dette? Hadde ikke blitt overasket for å si det sånn Lenke til kommentar
RWS Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Hun satt i trusa og sokka... i hver sin farge... Ikke sexy mann, ikke i det hele tatt... Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Jeg har hørt at 1. Verdenskrig egentlig ble utløst av et par ulike sokker. Risiko'n omgir oss hele tiden Dere gjetter sikkert problemstillingen som kan oppstå Lenke til kommentar
Anatman Skrevet 7. november 2016 Forfatter Del Skrevet 7. november 2016 Jeg har hørt at 1. Verdenskrig egentlig ble utløst av et par ulike sokker. Risiko'n omgir oss hele tiden Dere gjetter sikkert problemstillingen som kan oppstå Hvorfor star det "M"? Er det en slags kode? Lenke til kommentar
RWS Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 (endret) Hver sokk har ukedags nummer, der M står for mandag, (monday)...... Endret 9. november 2016 av RWS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå