Jacobo Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Jeg går i andre klasse på vgs. jeg fikk karakteren 4 i naturfag i første klasse. Hvis jeg tar naturfag som privatist og for karakteren 3 er det mulig å fjerne den da? Lenke til kommentar
frustrert_97 Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Den beste karakteren teller Lenke til kommentar
Visum Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Jeg går i andre klasse på vgs. jeg fikk karakteren 4 i naturfag i første klasse. Hvis jeg tar naturfag som privatist og for karakteren 3 er det mulig å fjerne den da? Ja! 2 Lenke til kommentar
EngineeringStudent Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Den beste karakteren vil stå på kortet Lenke til kommentar
Jacobo Skrevet 6. november 2016 Forfatter Del Skrevet 6. november 2016 Jeg går i andre klasse på vgs. jeg fikk karakteren 4 i naturfag i første klasse. Hvis jeg tar naturfag som privatist og for karakteren 3 er det mulig å fjerne den da? Ja! Er du sikker på at det er sånn? Lenke til kommentar
Jacobo Skrevet 6. november 2016 Forfatter Del Skrevet 6. november 2016 Den beste karakteren teller Er du sikker på at det er sånn? Lenke til kommentar
frustrert_97 Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Ja, var snakk om å endre det i 2014, men det eneste de endret var at avgiften ble tredoblet ish. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Du velger helt selv om du i det hele tatt vil ha karakteren fra privatisteksamen på vitnemålet. Enkelt og greit. Er ikke noe vits å gjøre det vanskeligere enn det er Denne informasjonen er for så vidt lett tilgjengelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå