Torsta Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Hei!, har ganske nylig kjøpt en pegeout speedfight 3 som er to år gammel, den har fungert helt fint til nå men plutselig når jeg skulle kjøre til skolen i går så var det nesten som en skurrende lyd i motoren (tror jeg da, vet ikke helt hvor den kommer fra). Har ikke peiling på noe som har med motor, bil, moped osv osv så det blir vanskelig å beskrive lyden men det høres bare ut som om en lyd som ikke bør være der, nesten som at det blir "for mye" for scooteren når jeg gasser på. Fordi lyden kommer bare når jeg gasser på og er på vei opp til toppfart, det er ikke noe slik lyd når jeg kjører i 30 kmt eller mindre men når jeg kjører fortere enn det så kommer det en slik lyd. Men når jeg har kjørt i toppfart i ca 10 sekunder så forsvinner den lyden :/ tenkte først at det var fordi motoren var kaldt men jeg kjørte i 30 min og lyden var der fremdeles når jeg skulle gasse på. Det kan uansett hende at det har noe med turtallet og gjøre og ikke farten fordi da jeg kjørte i 10/20 kmt opp en bratt bakke så kom den skurre lyden igjen. Lyden kommer også når jeg står i ro og gasser på samtidig som støtta står på. Så da lurer jeg på om hva denne lyden kommer av? Er det noe jeg eventuelt kan sjekke selv før jeg sender den til reperasjon/sjekk og eventuelt hvordan jeg gjør det? Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå