Gå til innhold

Nye profetiar: Russland går til åtak på Norge jula 2016

Anbefalte innlegg

Jeg har sett i mine visjoner at dine visjoner er falske. Det er forskjellen.

Jeg håper at mine visjoner er sant. Jeg vet at dine ikke er det.

Fælt mange her inne som "også"  har sett visjoner fordi andre har sett noe gitt?

Remjer inn med Spania som pensjonist, og at Putin er en kjempesnill julenisse og ditten og datten....

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For noen år tilbake hadde vi en slik som deg her. Han advarte oss om at en kjempetsunami skulle drepe alle i Norge. Og dette ble fastsatt til å skje i august 2010. Men det skjedde ikke. Året etter var han tilbake med samme maset, bare at det skulle skje i 2011. Året etter var han igjen tilbake.

Hvor lenge skal vi måtte høre på gnålet ditt?

Har du en dato der vi kan fastslå om det du sier er tull eller ikke? Eller er det sånn "en gang i uendelig fremtid kommer det jeg sa til å skje..."?

Lenke til kommentar

For noen år tilbake hadde vi en slik som deg her. Han advarte oss om at en kjempetsunami skulle drepe alle i Norge. Og dette ble fastsatt til å skje i august 2010. Men det skjedde ikke. Året etter var han tilbake med samme maset, bare at det skulle skje i 2011. Året etter var han igjen tilbake.

Har du en dato der vi kan fastslå om det du sier er tull eller ikke? Eller er det sånn "en gang i uendelig fremtid kommer det jeg sa til å skje..."?

Jeg har ingen dato i det hele tatt, ikke noe år heller. Men jeg vet at i kampen om Norge så vil foreldrene mine være i live, og Haakon vil være vår konge i eksil, og han er forstatt "ung". Men i kampen om Sverige så er jeg død, det samme er foreldrene mine, men andre i familien vil være i live.

Lenke til kommentar

Jeg har ingen dato i det hele tatt, ikke noe år heller. Men jeg vet at i kampen om Norge så vil foreldrene mine være i live, og Haakon vil være vår konge i eksil, og han er forstatt "ung". Men i kampen om Sverige så er jeg død, det samme er foreldrene mine, men andre i familien vil være i live.

Du burde ikke varsle regjeringen, forsvaret og kongehuset da siden du er så sikker i din sak?

Kan jo være greit om folket får tid til å hamstre inn noe hermetikk og stearinlys i det minste :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Du burde ikke varsle regjeringen, forsvaret og kongehuset da siden du er så sikker i din sak?

Kan jo være greit om folket får tid til å hamstre inn noe hermetikk og stearinlys i det minste :)

Jeg venter på tegn... Jeg skriver på et manuskript, det vil komme med tiden.....

Lenke til kommentar

La meg oppsummere denne tråden litt.

I November, og midten av Desember 2016 het profetien at Norge skulle bli innvadert av Russland i "Jula 2016".

Jula 2016 ble til Romjula 2016. Så til starten av Januar. Og det siste nå er at Kronprins Haakon er konge når dette skjer. Hva blir det neste? Som med de fleste andre profetier, blir de bare forskjøvet fremover når det ikke skjer noe

Dette minner aller mest om Harold Campings dommedagsprofetier i 2011.

Jeg venter på tegn... Jeg skriver på et manuskript, det vil komme med tiden.....

Så du innrømmer at du ikke er sikker likevel? Er ikke guds direkte tale til deg et godt nok tegn?

Lenke til kommentar

Hva kommer du til å tenke hvis du dør gammel uten at noe av dette har skjedd?

Har du en bortforklaring slik at du ikke taper ansikt?

Da tenker jeg, takk så heldig jeg er som ikke behøvde å gi livet for en sak. Takk for at jeg kunne bli gammel med familien min, takk for at Norge aldri havnet i krig.

Jeg kommer til å bli veldig lykkelig, samtidig er jeg som ovenfor beredt på forhåndt til å satse alt.

Lenke til kommentar

La meg oppsummere denne tråden litt.

I November, og midten av Desember 2016 het profetien at Norge skulle bli innvadert av Russland i "Jula 2016".

Jula 2016 ble til Romjula 2016. Så til starten av Januar. Og det siste nå er at Kronprins Haakon er konge når dette skjer. Hva blir det neste? Som med de fleste andre profetier, blir de bare forskjøvet fremover når det ikke skjer noe

Dette minner aller mest om Harold Campings dommedagsprofetier i 2011.

Så du innrømmer at du ikke er sikker likevel? Er ikke guds direkte tale til deg et godt nok tegn?

Tydeligvis er ikke guds tale et godt nok tegn, jeg forbereder meg studerer og venter på tegn.

Jeg er ikke klar for det enda heller....

Selvsagt kan Gud slå på en bryter og si nå er tiden der, det er også nødvendig for at alt skal passe.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Forskjellen er vel at det jeg har sett av visjoner og saker har skjedd inntil nå da....

Hittil har du nevnt 2 visjoner. Den ene da du var 9 år, som du ikke vil fortelle noe om, og som derfor er litt vanskelig for andre å faktasjekke.

Og her er den andre, fra post #46, og med dine egne ord:

"Den andre profetien jeg fikk, ble gitt direkte av Gud, og omhandlet at jeg skulle bo i Sverige når Norge ble angrepet."

Hvis du regner denne profetien inn blant "visjoner og saker som har skjedd", så ser du glatt forbi det faktum at Norge ikke har blitt angrepet. Ikke siden 1940, og da var det ikke Russland som angrep.

Du har i beste fall en treffsannsynlighet på 50%.

Man får like gode resultater ved å kaste mynt og kron.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg kommer til å bli veldig lykkelig, samtidig er jeg som ovenfor beredt på forhåndt til å satse alt.

Jeg er beredt til å ofre alt, men ikke for dine religiøse fantasier.

Det ofres jo til Gud, men samtidig til Norges sak og for at min familie skal gå fri...

Lenke til kommentar

Forskjellen er vel at det jeg har sett av visjoner og saker har skjedd inntil nå da....

Hittil har du nevnt 2 visjoner. Den ene da du var 9 år, som du ikke vil fortelle noe om, og som derfor er litt vanskelig for andre å faktasjekke.

Og her er den andre, fra post #46, og med dine egne ord:

"Den andre profetien jeg fikk, ble gitt direkte av Gud, og omhandlet at jeg skulle bo i Sverige når Norge ble angrepet."

Hvis du regner denne profetien inn blant "visjoner og saker som har skjedd", så ser du glatt forbi det faktum at Norge ikke har blitt angrepet. Ikke siden 1940, og da var det ikke Russland som angrep.

Du har i beste fall en treffsannsynlighet på 50%.

Man får like gode resultater ved å kaste mynt og kron.

Dersom det var Gud, noe han beviste for meg tydelig. Så er det mere enn 50% treff...

Ikke siden 1940? Det er ingenting det, bare dekket over av en kald krig i fattigere land...

Lenke til kommentar

Nå er det vel ikke vits i å diskutere saken mer? Jeg har belyst mine syn som følger av Trump julen 2016-17 og krigene som følger av disse feilskjær som blir verdensomspennende i forhåldet til spesielt KINA og Russland, som spiller på Trumps velvillighet. Alt er en avtale, Norge er en avtale det også..

Men altså nå har jeg og trådstarter og hans kilder sett Russland angripe Norge i nær framtid. Så da er det bare til å vente å se.

Ingenting Gud har sagt meg eller i bibelen har noengang vært feilmeldt...

Lenke til kommentar

Nå er det vel ikke vits i å diskutere saken mer? Jeg har belyst mine syn som følger av Trump julen 2016-17 og krigene som følger av disse feilskjær som blir verdensomspennende i forhåldet til spesielt KINA og Russland, som spiller på Trumps velvillighet. Alt er en avtale, Norge er en avtale det også..

Men altså nå har jeg og trådstarter og hans kilder sett Russland angripe Norge i nær framtid. Så da er det bare til å vente å se.

Ingenting Gud har sagt meg eller i bibelen har noengang vært feilmeldt...

Eh..TS Cair Paravel hadde vel en profeti her for ikke så alt for mange måneder siden som ikke traff helt kan man si :) tror du er ganske glemsk. Han gikk vel også ut i ettertid og beklaget det han gjorde. Endret av Gamer60
Lenke til kommentar

Noen profetier for 2017:

- Et knippe ateister her på forumet vil, implisitt og eksplisitt anklage alle kristne/religiøse for å være idioter. Enhver tråd som nevner problemstillinger knyttet til Gud, Jesus, Muhammed eller noen andre religiøse konsepter eller personer, vil forsøkes å styres i grøfta.

- Det blir ikke noen krig med Norge involvert.

- Det vil bli skriverier om Paris Hilton, så avisene får en undskyldning for å vise fram hennes smekre attributter i mer eller mindre klær.

- Trump vil ikke kjøre USA i dass (utover dagens nivå). Men han vil fornærme endel bra folk.

- Rike vil bli rikere og fattige vil bli fattige.

Godt nyttår.

Lenke til kommentar

Noen profetier for 2017:

- Et knippe ateister her på forumet vil, implisitt og eksplisitt anklage alle kristne/religiøse for å være idioter. Enhver tråd som nevner problemstillinger knyttet til Gud, Jesus, Muhammed eller noen andre religiøse konsepter eller personer, vil forsøkes å styres i grøfta.

- Det blir ikke noen krig med Norge involvert.

- Det vil bli skriverier om Paris Hilton, så avisene får en undskyldning for å vise fram hennes smekre attributter i mer eller mindre klær.

- Trump vil ikke kjøre USA i dass (utover dagens nivå). Men han vil fornærme endel bra folk.

- Rike vil bli rikere og fattige vil bli fattige.

Godt nyttår.

Noen spekulasjoner for dette året:

- Et knippe fundamentale kristne vil fortsette å spre konspirasjonsteorier, blant annet inspirert av sin kristne tro.

- Ingen kristne (eller andre religiøse) ville kunne gi overbevisende grunner til at en ikke-troende burde endre oppfatning.

- Aiven vil fortsatt ikke være villig til å fullføre diskusjoner om religion på noe fornuftig vis.

Bare sånn siden vi skulle predikere andre forumbrukere sin adferd. For det er det vi gjør her i denne tråden, ikke sant? (Jeg hoppet inn på siste siden.)

Lenke til kommentar

Det ofres jo til Gud, men samtidig til Norges sak og for at min familie skal gå fri...

Det er et offer til deg. Din hjerne er gud.

Er ikke særlig interessert til å ofre noe som helst til din hjerne. Selv om du riktignok har vunnet en del oppmerksomhet på fantasiene dine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...