Gouldfan Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Dessuten heter det ikke dommedag i ateismen eller HE, det heter verdens ende. Dommedag forutsetter nemlig at man blir dømt av en Gud.... Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Hvordan ser du for deg verdens ende? Atomkrig? Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Paradis på jord Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Hvordan ser du for deg verdens ende? Atomkrig? Nei det blir ikke atomkrig i det hele tatt i begynnelsen. Det blir mange små kriger, som blir starten på det som i bibelen kalles trengselen. Vi får problemer med småkriger, klima, resursser, kamp om mat etc etc. Hvordan verdens ende blir og når, vet bare Gud, ikke engang Jesus hadde noe svar på dette. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Jeg kan se for meg at Russland mister deler av Sibir til Kina. Kineserne er interresert i naturresusjene i sibir og har en langtidsplan for å få tak i de. Mange Kinesiske kvinner gifter seg med Russiske menn og om en del år blir jeg ikke forundret om Kina må beskytte Kinesiske statsborgere i Sibir slik Russland måtte beskytte Russiske statsborgere på Krim. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Kineserne har langtidsplaner for alt mulig, skal ikke se bort ifra at de har en langtidsplan for å ta over verden også.... Kommunistiske land har ofte hatt langtidsplaner, Stalins 5 årsplaner for å industriere sovjet osv, men Kina er vel de som har fått til disse planene best... Lenke til kommentar
zero dawn Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Jeg kan se for meg at Russland mister deler av Sibir til Kina. Kineserne er interresert i naturresusjene i sibir og har en langtidsplan for å få tak i de. Mange Kinesiske kvinner gifter seg med Russiske menn og om en del år blir jeg ikke forundret om Kina må beskytte Kinesiske statsborgere i Sibir slik Russland måtte beskytte Russiske statsborgere på Krim. Er du også blitt profet nå Lenke til kommentar
zero dawn Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Jeg tror forresten jeg har litt profetiske egenskaper selv. Noen stemmer sier at jeg kommer til å oppholde meg mye i Spania når jeg blir pensjonist og at jeg får en ny gitar på 60 års dagen Håper nesten at det er gud som har talt til meg slik at det ikke bare er rene ønskedrømmer. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Moderatormelding 5 innlegg er skjult på grunn av persondebatt. Vennligst hold en høflig tone i tråden, og unngå persondebatt. Dette fremgår av retningslinjene punkt 1. Dersom dette ikke overholdes kan gjentatte og grovere overtredelser reageres på utover denne advarselen.Reaksjoner på moderering tas på PM eller i tråd for tilbakemeldinger, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Jeg tror forresten jeg har litt profetiske egenskaper selv. Noen stemmer sier at jeg kommer til å oppholde meg mye i Spania når jeg blir pensjonist og at jeg får en ny gitar på 60 års dagen Håper nesten at det er gud som har talt til meg slik at det ikke bare er rene ønskedrømmer. Desverre kommer ikke Spania til å ta imot flyktinger fra Norge, Sverige vil ta imot oss... Lenke til kommentar
sicios Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Jeg tror forresten jeg har litt profetiske egenskaper selv. Noen stemmer sier at jeg kommer til å oppholde meg mye i Spania når jeg blir pensjonist og at jeg får en ny gitar på 60 års dagen Håper nesten at det er gud som har talt til meg slik at det ikke bare er rene ønskedrømmer. Desverre kommer ikke Spania til å ta imot flyktinger fra Norge, Sverige vil ta imot oss... Hvis Norge blir okkupert, er det vel ganske stor sjanse for at Sverige blir det også. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Jeg kan se for meg at Russland mister deler av Sibir til Kina. Kineserne er interresert i naturresusjene i sibir og har en langtidsplan for å få tak i de. Mange Kinesiske kvinner gifter seg med Russiske menn og om en del år blir jeg ikke forundret om Kina må beskytte Kinesiske statsborgere i Sibir slik Russland måtte beskytte Russiske statsborgere på Krim. Er du også blitt profet nå Var ingen stemme som sa det men heller en mulighet for Kina som dukket opp med anekteringen av Krim. Kan Russland beskytte egne statsborgere i utlandet så hvorfor kan ikke Kineserne det liksom. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Jeg tror forresten jeg har litt profetiske egenskaper selv. Noen stemmer sier at jeg kommer til å oppholde meg mye i Spania når jeg blir pensjonist og at jeg får en ny gitar på 60 års dagen Håper nesten at det er gud som har talt til meg slik at det ikke bare er rene ønskedrømmer. Desverre kommer ikke Spania til å ta imot flyktinger fra Norge, Sverige vil ta imot oss... Hvis Norge blir okkupert, er det vel ganske stor sjanse for at Sverige blir det også. Jo det er sant, men det skjer mange år etterpå.. Så mine foreldre får feks ikke oppleve kampen om Sverige. Noe jeg er glad for.... Vi snakker minst 10-15 år etter kampen om Norge. Når kampen om Sverige er over oss, så har vi funnet et land som vil ta imot oss, men det heter ikke Spania. Spania er ikke særlig glad i flykninger så lenge de ikke har Cash..... Lenke til kommentar
zero dawn Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Gouldfan, du driver ikke og har det litt gøy med oss nå Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Dessuten heter det ikke dommedag i ateismen eller HE, det heter verdens ende. Dommedag forutsetter nemlig at man blir dømt av en Gud.... Eller at gud blir dømt... Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Jeg ser ikke på visjon, og at jeg ser mye på nyhetene bør vel ikke være en forklaring. Det er mange år siden jeg så dette med Russlands angrep på Norge, det er over 8 år siden nå... verden var en helt annen da enn nå.... Jeg har sett det motsatte: At Russlan ikke angriper Norge. Det du har sett er kun en religiøs fantasi. Det er umulig å ta slike fantasier seriøst. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Jeg ser ikke på visjon, og at jeg ser mye på nyhetene bør vel ikke være en forklaring. Det er mange år siden jeg så dette med Russlands angrep på Norge, det er over 8 år siden nå... verden var en helt annen da enn nå.... Jeg har sett det motsatte: At Russlan ikke angriper Norge. Det du har sett er kun en religiøs fantasi. Det er umulig å ta slike fantasier seriøst. Du har fint rett til å mene det, det bryr ikke meg. Men nå vet dere iallefall at kortene er meldt, så ikke kom å klag etterpå at dere ikke viste.... Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 (endret) Hvem kom og klagde på at vi ikke visste hver eneste dag, når alle dommedagsprofetier går i vasken? Du vet at slike som deg har tatt feil hver eneste dag i tusenvis av år? De fikk aldri noen klager etterpå om at folk ikke visste. Det vil ikke du heller. Ikke kom og klag i ettertid på at du ikke visste, for jeg har allerede fortalt deg: Russland angrep ikke Norge. Endret 8. januar 2017 av Abigor Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Hvem kom og klagde på at vi ikke visste hver eneste dag, når alle dommedagsprofetier går i vasken? Du vet at slike som deg har tatt feil hver eneste dag i tusenvis av år? De fikk aldri noen klager etterpå om at folk ikke visste. Det vil ikke du heller. Forskjellen er vel at det jeg har sett av visjoner og saker har skjedd inntil nå da.... Men jeg som alle håper jo at det ikke er sant dette også.... Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Jeg har sett i mine visjoner at dine visjoner er falske. Det er forskjellen. Jeg håper at mine visjoner er sant. Jeg vet at dine ikke er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå