Gå til innhold

Nye profetiar: Russland går til åtak på Norge jula 2016

Anbefalte innlegg

Tror ikke helt på deg, du er antagelig villedet av djevelen. Djevelen ligger i detaljene så det er ikke så rart du ikke har merket det. Som sagt så er falske profetier ikke bra så djevelen har nok ledet deg rett til helvete :(

Jeg vet godt hvem som snakker til meg, og har mine triks for å finne det ut.

Forklar, forklar :)

Nei, det kan ikke forklares med ord, annet enn åpenbaringer i sannheter...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åh, dere kristne skal alltid ha de coole triksene for dere selv. Helbredelser skjer i det skjulte og triks som å gå på vannet, gjøre vann til vin og vekke opp de døde skjer bare med flere tusen år mellom hver gang :(

Enkelte ting er vanskelig å forklare med ord.

At ting skjedde for noen tusen år siden, betyr ikke at det ikke er sant. Eller kan skje igjen..

Ett poeng fra ateistene er liksom at det ikke kan ha skjedd fordi det var så lenge siden...

Lenke til kommentar

Djevelen er mer utspekulert enn selv den beste kristne. Du har ingen sjanse mot ham.

Jeg er absolutt ikke den beste kristne.....

Djevelen arbeider på mange måter, men han advarer ikke mot mennesker om farer osv.. Særlig ikke når han spiller på Russlands parti...

Ingen sa at du er den beste kristne ;)

Djevelen gjør alt for å nå sine mål, selv det å advare mot farer. Det har vært dommedagsprofetier fra kristne i lang tid og dommedag spås å komme hvert eneste år uten at noe skjer. Det er djevelens arbeid for å villede svake sjeler.

At du ikke kan forklare ditt møte og dine "visjoner" med ord er med på å underbygge at det er djevelen du har vært i kontakt med. Gud og hennes visdom åpenbarer seg på det enkleste vis uten rom for tolkninger, uten rom for misforståelser. Hun snakker rett og slett, det er som å ha en samtale med hvilkensomhelst annen person. Det er ikke vanskelig å forklare hvis man har snakket med den ekte Gud.

Djevelen i forkledning og hans villedelse fører til at man får forklaringsproblemer og er det enkleste tegnet på at man blir villedet. Desverre så innbiller mange kristne seg at Gud opererer på mystisk vis og djevelen får da viljen sin :hm:

Endret av SlikGårNoDagan
Lenke til kommentar

Djevelen gjør alt for å nå sine mål, selv det å advare mot farer. Det har vært dommedagsprofetier fra kristne i lang tid og dommedag spås å komme hvert eneste år uten at noe skjer. Det er djevelens arbeid for å villede svake sjeler.

At du ikke kan forklare ditt møte og dine "visjoner" med ord er med på å underbygge at det er djevelen du har vært i kontakt med. Gud og hennes visdom åpenbarer seg på det enkleste vis uten rom for tolkninger, uten rom for misforståelser. Hun snakker rett og slett, det er som å ha en samtale med hvilkensomhelst annen person. Det er ikke vanskelig å forklare hvis man har snakket med den ekte Gud.

Djevelen i forkledning og hans villedelse fører til at man får forklaringsproblemer og er det enkleste tegnet på at man blir villedet. Desverre så innbiller mange kristne seg at Gud opererer på mystisk vis og djevelen får da viljen sin :hm:

Hun? 

Lenke til kommentar

Djevelen er mer utspekulert enn selv den beste kristne. Du har ingen sjanse mot ham.

Jeg er absolutt ikke den beste kristne.....

Djevelen arbeider på mange måter, men han advarer ikke mot mennesker om farer osv.. Særlig ikke når han spiller på Russlands parti...

Ja du har helt rett, veldig enkelt for meg å forstå, men vanskelig å forklare for andre...

Jeg får vel sitere bibelen da.. Djevelen kan ikke føre kamp mot seg selv...

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Ja du har helt rett, veldig enkelt for meg å forstå, men vanskelig å forklare for andre...

Rimelig enkelt å forklare hvis det er Gud du har snakket med. Gud vil ikke komplisere ting hvis du snakker med henne.

Djevelen fører ikke kamp mot seg selv, det har du helt rett i. Hvis du derimot hadde forstått hensikten til djevelen så hadde du også forstått at han ikke fører kamp mot seg selv. De falske synene forpester ellers gode kristne og de som hører på dem, det er djevelens måte å forderve sjeler. Det er meningen at han skal virke som Gud, duh.

Tror ikke du forstår kampen og at alle middler er lov å bruke. Djevelen er effektiv og du er desverre et bevis på det :(

Lenke til kommentar

Rimelig enkelt å forklare hvis det er Gud du har snakket med. Gud vil ikke komplisere ting hvis du snakker med henne.

Djevelen fører ikke kamp mot seg selv, det har du helt rett i. Hvis du derimot hadde forstått hensikten til djevelen så hadde du også forstått at han ikke fører kamp mot seg selv. De falske synene forpester ellers gode kristne og de som hører på dem, det er djevelens måte å forderve sjeler. Det er meningen at han skal virke som Gud, duh.

Tror ikke du forstår kampen og at alle middler er lov å bruke. Djevelen er effektiv og du er desverre et bevis på det :(

Gud har ikke noe kjønn, Gud er hverken han eller hun.... Det er typisk mennesket å korrigere Gud etter seg selv, og sine kjønn...

Det er ikke vanskelig å forstå, men husk at Gud snakker til meg og eventuelt andre sett i forhåld til dem selv. Så ting som jeg kommuniserer med andre blir på en måte ting som mest er ment for meg..

For andre mennesker så kan andre åpenbaringer og sannheter være mer viktige, enn de tingene jeg spurte om..

Lenke til kommentar

[...]

Gud har ikke noe kjønn, Gud er hverken han eller hun.... Det er typisk mennesket å korrigere Gud etter seg selv, og sine kjønn...

Stakkars deg. Du har ikke peiling har du? Jeg tror du er desperat rett og slett. Djevelen åpenbarte seg for deg og nå prøver du så godt du kan å, tja, redde deg selv med innbilninger?

Lenke til kommentar

Men for å gå tilbake til tema..

Dersom Russland/Kina ikke går til angrep på Norge så er jo det fint, men om de gjør det så er det jo bra at jeg bor i Sverige.............

For å si det slik jeg misunner deg ikke Sverige. Jeg bor heller i et Norge styrt av Putin. Endret av zero dawn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

5 mos 18,21: Det kan hende at du sier i ditt hjerte: «Hvordan vet vi at et ord ikke kommer fra Herren?» 22 Hvis profeten taler i Herrens navn, men det han forkynner, ikke skjer og ordet ikke går i oppfyllelse, da er dette et ord som ikke kommer fra Herren. Profeten har talt det egenrådig. Du skal ikke være redd for ham!

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

5 mos 18,21: Det kan hende at du sier i ditt hjerte: «Hvordan vet vi at et ord ikke kommer fra Herren?» 22 Hvis profeten taler i Herrens navn, men det han forkynner, ikke skjer og ordet ikke går i oppfyllelse, da er dette et ord som ikke kommer fra Herren. Profeten har talt det egenrådig. Du skal ikke være redd for ham!

Hvis man gjetter riktig er det herren, og hvis man gjetter feil så er det ikke herren?

Skuddsikker logikk det der!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...