Gå til innhold

Nye profetiar: Russland går til åtak på Norge jula 2016

Anbefalte innlegg

Jeg har sagt at jeg har sett Russland med støtte av Kina angripe Europa, land for land. Norge er det første landet. Jeg har sagt at jeg ikke vet når dette skjer, men jeg synes at særlig Trump og hans syn på Nato er spesielt, som en slags begynnelse... Jeg har sett at Haakon er konge, når Norge blir angrepet... Dermed ble det både Haakon under den første krigen, og Haakon i den andre krigen.

Så du mener at trådstarter tar feil?

Endret av Larzen_91
Sitatpyramide fjernet.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har sagt at jeg har sett Russland med støtte av Kina angripe Europa, land for land. Norge er det første landet. Jeg har sagt at jeg ikke vet når dette skjer, men jeg synes at særlig Trump og hans syn på Nato er spesielt, som en slags begynnelse... Jeg har sett at Haakon er konge, når Norge blir angrepet... Dermed ble det både Haakon under den første krigen, og Haakon i den andre krigen.

Verden er mer usikker enn på lenge, og jeg ser farene ved en president som Trump, og splittelse i Europa/Brexit som tegn i tiden.

Så får tiden vise om jeg hadde rett, men jeg er ganske sikker på at vi vil se et ganske mye mer truende og agressivt Øst i takt med makten som forsvinner i vest/USA... som følger av Trump samt andre ting som jeg ikke vet hva er, men som er en trussel for USA og også for NATO og derfor også for Norge og Europa....

verken USA eller Storbritannia ville ha kommet til Norges utsetning hvis Russland og Kina okkuperte oss. Det ville vært selvmord, så det gir de nok blaffen i. Så den delen stemmer nok. Hvor gammel ser Haakon ut i disse visjonene?

Endret av sicios
Lenke til kommentar

Jeg tror ting alt har startet, utover det så har jeg sett Norge bli angrepet av Russland, Kina, jeg sier bare at jeg ikke vet eksakt når dette skjer. Men det skjer mens kongen fortsatt er ung.

Endret av Larzen_91
Sitatpyramide fjernet.
Lenke til kommentar

Jeg tror ting alt har startet, utover det så har jeg sett Norge bli angrepet av Russland, Kina, jeg sier bare at jeg ikke vet eksakt når dette skjer. Men det skjer mens kongen fortsatt er ung.

Så TS tar altså feil?

Lenke til kommentar

Så TS tar altså feil?

Trådstarters kilder har som jeg sett at Russland angriper Norge og Europa.

Uansett er det ikke TS som tar feil, men isåfall kildene hans, men jeg tror nå at fallet startet med Trump, og det er rundt jul nyttårstider.

Jeg har sagt at jeg ikke vet presis når dette skjer annet enn at jeg så vi hadde en ny konge, og at han fortsatt var ung når dette skjedde.

Endret av Larzen_91
Sitatpyramide fjernet.
Lenke til kommentar

Trådstarters kilder har som jeg sett at Russland angriper Norge og Europa.

Uansett er det ikke TS som tar feil, men isåfall kildene hans, men jeg tror nå at fallet startet med Trump, og det er rundt jul nyttårstider.

Jeg har sagt at jeg ikke vet presis når dette skjer annet enn at jeg så vi hadde en ny konge, og at han fortsatt var ung når dette skjedde.

Er du åpen for at dette kan være noe du tenker kan skje uten at det har noe med guds påvirkning å gjøre. Altså at dette kun er dine tanker utifra slik du oppfatter verden rundt deg?

Og som nevnt tidligere var du våken når du fikk desse åpenbaringene eller er det drømmer du har hatt?

Endret av Larzen_91
Sitatpyramide fjernet.
Lenke til kommentar

Er du åpen for at dette kan være noe du tenker kan skje uten at det har noe med guds påvirkning å gjøre. Altså at dette kun er dine tanker utifra slik du oppfatter verden rundt deg?

Og som nevnt tidligere var du våken når du fikk desse åpenbaringene eller er det drømmer du har hatt?

Jeg er åpen for alt mulig, ble gitt disse visjonene i våken tilstand under to perioder.

Men det er rart at alt det andre Gud sa stemte da, og også rart at det engelen sa til meg 9 år gammel stemte.

Var absolutt ikke bare profetier om Norge jeg fikk, men mye svar på spørsmål og annet mht Gud og bibelen etc.

Endret av Larzen_91
Sitatpyramide fjernet.
Lenke til kommentar

Gouldfan: "ble gitt disse visjonene i våken tilstand under to perioder."

Bare av ren nyskjerrighet, kan du fortelle litt om hvordan disse visjonene blir gitt deg?

Høre du stemmer, ser du bilder. Kan du beskrive litt konkret hvordan du opplever det :)

Lenke til kommentar

Gouldfan: "ble gitt disse visjonene i våken tilstand under to perioder."

Bare av ren nyskjerrighet, kan du fortelle litt om hvordan disse visjonene blir gitt deg?

Høre du stemmer, ser du bilder. Kan du beskrive litt konkret hvordan du opplever det :)

Jeg både så visjoner om Oslo og min familie, og framtiden til folket i Norge og Sverige. Samt hørte Gud tale til meg, på ulike måter og fikk svar på mange spørsmål om livet og om Gud.

Ingen av de ønsker jeg å dele med meg her.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Jeg har også hatt visjoner og hørt Gud tale til meg. Han sa at det skal bli verdensfred i løpet av de neste to månedene og første steget er når Trump blir sverget inn. Dine "visjoner" er bare tullball Gouldfan, det er jeg som har rett og hvis Gud har talt til deg så er det fordi han prøver å forvirre en synder.

Lenke til kommentar

Jeg har også hatt visjoner og hørt Gud tale til meg. Han sa at det skal bli verdensfred i løpet av de neste to månedene og første steget er når Trump blir sverget inn. Dine "visjoner" er bare tullball Gouldfan, det er jeg som har rett og hvis Gud har talt til deg så er det fordi han prøver å forvirre en synder.

Jeg håper du har rett, men iforhåld til alt jeg har sett og har blitt vist som allerede har skjedd så er jeg ikke sikker.

Jeg skulle jo ønske at jeg ikke havnet i Sverige og at det jeg så som barn ikke har skjedd, eller at Trump ikke ble president.. Men sånn går no dagan at alt dette er skjedd....

Bibelen sier at når folk snakker om verdensfred, så skal krigene til slutten begynne, så det er ikke betryggende at du har sett snakk om verdensfred........

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Moderatormelding

Sitatpyramide/pyramider er fjernet for en ryddigere tråd. Vennligst begrens sitering til helst ett eller maks to ledd bakover, noe mer er unødvendig. Dersom man siterer lange innlegg anbefales det å bruke spoilerfunksjonen. Innleggene er ikke redigert utover dette.

Reaksjoner på moderering tas på PM eller i tråd for tilbakemeldinger, ikke i tråden.

Lenke til kommentar

Jeg håper du har rett, men iforhåld til alt jeg har sett og har blitt vist som allerede har skjedd så er jeg ikke sikker.

Jeg skulle jo ønske at jeg ikke havnet i Sverige og at det jeg så som barn ikke har skjedd, eller at Trump ikke ble president.. Men sånn går no dagan at alt dette er skjedd....

Bibelen sier at når folk snakker om verdensfred, så skal krigene til slutten begynne, så det er ikke betryggende at du har sett snakk om verdensfred........

Da har du misforstått hele greia. Krigen er over og forsoningen starter nå, andre verdenskrig var "begynelsen på slutten". Alt som har blitt vist meg har også skjedd. Kan godt hende du har mistolket noe forferdelig, men Gud var snill nok til å gi meg alt i klartekst. Det var vel mer en samtale enn visjon, jeg fikk bekreftet alt gjennom en lang prat der jeg spurte grundig for å være sikker.

Gud sa også til meg at bibelen er menneskets represantasjon av henne og at den inneholder store feil. Hun sa også at tolkningene av det som er sant er forferdelige og at hun er misfornøyd med falske profetier og handlinger i hennes navn.

Lenke til kommentar

Da har du misforstått hele greia. Krigen er over og forsoningen starter nå, andre verdenskrig var "begynelsen på slutten". Alt som har blitt vist meg har også skjedd. Kan godt hende du har mistolket noe forferdelig, men Gud var snill nok til å gi meg alt i klartekst. Det var vel mer en samtale enn visjon, jeg fikk bekreftet alt gjennom en lang prat der jeg spurte grundig for å være sikker.

Gud sa også til meg at bibelen er menneskets represantasjon av henne og at den inneholder store feil. Hun sa også at tolkningene av det som er sant er forferdelige og at hun er misfornøyd med falske profetier og handlinger i hennes navn.

Krigen er absolutt ikke over ennå...  Jeg hadde både en lang prat og synsvisjoner..

Gud rettet også for meg på ting i bibelen, der Gud poengterte viktigheten med lovens prinsipper fremfor bokstavrett tolkning. Viktigheten av nesteloven osv...

Enkelte ganger kan det jo virke som lovtolkning heller går ut over nesteloven, og det blir jo helt feil.

Lenke til kommentar

Tror ikke helt på deg, du er antagelig villedet av djevelen. Djevelen ligger i detaljene så det er ikke så rart du ikke har merket det. Som sagt så er falske profetier ikke bra så djevelen har nok ledet deg rett til helvete :(

Endret av SlikGårNoDagan
Lenke til kommentar

Tror ikke helt på deg, du er antagelig villedet av djevelen. Djevelen ligger i detaljene så det er ikke så rart du ikke har merket det. Som sagt så er falske profetier ikke bra så djevelen har nok ledet deg rett til helvete :(

Jeg vet godt hvem som snakker til meg, og har mine triks for å finne det ut.

Lenke til kommentar

Forklar, forklar :)

Lenke til kommentar

Djevelen er mer utspekulert enn selv den beste kristne. Du har ingen sjanse mot ham.

Lenke til kommentar

Djevelen er mer utspekulert enn selv den beste kristne. Du har ingen sjanse mot ham.

Jeg er absolutt ikke den beste kristne.....

Djevelen arbeider på mange måter, men han advarer ikke mot mennesker om farer osv.. Særlig ikke når han spiller på Russlands parti...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...