Gå til innhold

Nye profetiar: Russland går til åtak på Norge jula 2016

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har allerede begynt, og vil komme veldig fort.

Når Norge får en ny konge skal vi være obs...

Ser du på deg selv som en profet Gouldfan? Altså en (budbærer) som får budskap direkte fra gud for å bringe dette videre til folket?

Det tør jeg ikke å si før det jeg ser går i oppfyllelse, en del av meg håper at det ikke skal være sant.

Samtidig så har de tingene jeg tidligere har fått vite gått i oppfyllelse.

Jeg holder på å skriver om dette som jeg har opplevd, det omhandler Norge og Sverige.

Det er ikke dommedag, som noen nevnte. Men starten på en rekke kriger som vil lede til det som bibelen kaller den store trengsel. Etter dette vil slutten begynne.

Jeg kan ikke si noe om tid, det kan være lang tid og relativt kort tid. Men her bare gjetter jeg, men vi vil ikke få noen verdenskrig selvom Norge blir angrepet. Det er helt klart.

Lenke til kommentar

Ser du på deg selv som en profet Gouldfan? Altså en (budbærer) som får budskap direkte fra gud for å bringe dette videre til folket?

Det tør jeg ikke å si før det jeg ser går i oppfyllelse, en del av meg håper at det ikke skal være sant.

Samtidig så har de tingene jeg tidligere har fått vite gått i oppfyllelse.

Jeg holder på å skriver om dette som jeg har opplevd, det omhandler Norge og Sverige.

Det er ikke dommedag, som noen nevnte. Men starten på en rekke kriger som vil lede til det som bibelen kaller den store trengsel. Etter dette vil slutten begynne.

Jeg kan ikke si noe om tid, det kan være lang tid og relativt kort tid. Men her bare gjetter jeg, men vi vil ikke få noen verdenskrig selvom Norge blir angrepet. Det er helt klart.

Så du er litt usikker på om dette du ser er direkte budskap fra Gud eller bare rene fantasier siden du ikke tør si noe enda?

Lenke til kommentar

[...]

Handeland: "Da talte plutselig en alvorlig stemme i mitt indre:

«Snart skal folket i Oslo gå hungrige i tog i gatene uten mat, og russiske tanks skal holde dem i sjakk!»"

[...]

Siden dette var en profeti må vel romslige tolkninger være lov:

Jeg kan ikke se noen som spiser her: 

post-134864-0-80103700-1483729261_thumb.jpg

(http://www.aftenposten.no/norge/politikk/15-busslaster-med-ulvemotstandere-demonstrerte-i-Oslo-612278b.html)

Så da er vel "hungrige" og "tog" på plass :p

Og at norsk ulv er del av den russiske bestanden er vel gammelt nytt; https://www.nrk.no/ho/norsk-ulv-fra-russland-1.32321

Så da mangler vi "tanks" men ulv og stridsvogner er begge grå og skumle, så det er vel nærme nok?

Så "All Hail Handeland!, den sanne profet!"  :w00t:

Lenke til kommentar

Så du er litt usikker på om dette du ser er direkte budskap fra Gud eller bare rene fantasier siden du ikke tør si noe enda?

Jeg er alltid usikker på ting, selv i min egen hverdag. Jeg lurer på hvordan ting skal ordne seg osv....

Men jeg er helt bevisst på at Gud finnes, og at han er virkelig, det jeg er usikker på til tider er hva hans vilje er..

Man må jo se min side av saken også, at jeg håper at aldri Oslo skal lide og at Norge skal bli okkupert... Men rart som enn det er så dreier verden seg inn i en sånn retning der sånt er mulig....

Endret av Larzen_91
Sitatpyramide fjernet.
Lenke til kommentar

Det kom jo ikke noe angrep i jula.

Må vi vente helt til vi får ny konge nå? Snakk om Moving the Goalpost.

Jeg har sagt at jeg har sett Russland med støtte av Kina angripe Europa, land for land. Norge er det første landet. Jeg har sagt at jeg ikke vet når dette skjer, men jeg synes at særlig Trump og hans syn på Nato er spesielt, som en slags begynnelse... Jeg har sett at Haakon er konge, når Norge blir angrepet... Dermed ble det både Haakon under den første krigen, og Haakon i den andre krigen.

Verden er mer usikker enn på lenge, og jeg ser farene ved en president som Trump, og splittelse i Europa/Brexit som tegn i tiden.

Så får tiden vise om jeg hadde rett, men jeg er ganske sikker på at vi vil se et ganske mye mer truende og agressivt Øst i takt med makten som forsvinner i vest/USA... som følger av Trump samt andre ting som jeg ikke vet hva er, men som er en trussel for USA og også for NATO og derfor også for Norge og Europa....

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Du ser for mye på nyhetene og visjon norge...

Jeg ser ikke på visjon, og at jeg ser mye på nyhetene bør vel ikke være en forklaring.

Det er mange år siden jeg så dette med Russlands angrep på Norge, det er over 8 år siden nå... verden var en helt annen da enn nå....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...