hekomo Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Begynner å bli travelt nå. Er det blitzkrieg vi forventer? Treffsikre profetier som vanlig. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Moderatormelding Off topic er fjernet, i henhold til retningslinjene punkt 1. Vil også minne på at persondebatt har ikke noen plass i noen tråd. Det tilfører ingenting av verdi, så det slutter her. Reaksjoner på moderering tas på PM eller i tråd for tilbakemeldinger, ikke i tråden. Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 (endret) Sikkert sagt før, men heldigvis er det en kristen profeti. Endret 28. desember 2016 av Thonord Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Da var julen offisielt over, og Norge er fremdeles ikke invadert. Men jeg er sikker på at både trådstarter og de andre tilhengerne av profetien har nok av forklaringer på hvorfor det ikke skjedde 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Det er ganske klassisk å trekke seg bort nå, og poppe opp om en liten stund med en ny profeti. Den dagen de tar konsekvensene og kommenterer på sin feilaktige påstand, blir en god dag. 5 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Gud tok bare feil av datoen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Selv allmektige skapninger blir vel glemske med årene. Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Neinei, det er jo naturligvis VI som har feil dato... Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Det har allerede begynt, og vil komme veldig fort. Når Norge får en ny konge skal vi være obs... Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Det har allerede begynt, og vil komme veldig fort. Når Norge får en ny konge skal vi være obs... Dommedag eller russisk angrep? Lenke til kommentar
zero dawn Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Det har allerede begynt, og vil komme veldig fort. Når Norge får en ny konge skal vi være obs... Ser du på deg selv som en profet Gouldfan? Altså en (budbærer) som får budskap direkte fra gud for å bringe dette videre til folket? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Det har allerede begynt, og vil komme veldig fort. Når Norge får en ny konge skal vi være obs... Ser du på deg selv som en profet Gouldfan? Altså en (budbærer) som får budskap direkte fra gud for å bringe dette videre til folket? Det tør jeg ikke å si før det jeg ser går i oppfyllelse, en del av meg håper at det ikke skal være sant. Samtidig så har de tingene jeg tidligere har fått vite gått i oppfyllelse. Jeg holder på å skriver om dette som jeg har opplevd, det omhandler Norge og Sverige. Det er ikke dommedag, som noen nevnte. Men starten på en rekke kriger som vil lede til det som bibelen kaller den store trengsel. Etter dette vil slutten begynne. Jeg kan ikke si noe om tid, det kan være lang tid og relativt kort tid. Men her bare gjetter jeg, men vi vil ikke få noen verdenskrig selvom Norge blir angrepet. Det er helt klart. Lenke til kommentar
zero dawn Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Det har allerede begynt, og vil komme veldig fort. Når Norge får en ny konge skal vi være obs... Ser du på deg selv som en profet Gouldfan? Altså en (budbærer) som får budskap direkte fra gud for å bringe dette videre til folket? Det tør jeg ikke å si før det jeg ser går i oppfyllelse, en del av meg håper at det ikke skal være sant. Samtidig så har de tingene jeg tidligere har fått vite gått i oppfyllelse. Jeg holder på å skriver om dette som jeg har opplevd, det omhandler Norge og Sverige. Det er ikke dommedag, som noen nevnte. Men starten på en rekke kriger som vil lede til det som bibelen kaller den store trengsel. Etter dette vil slutten begynne. Jeg kan ikke si noe om tid, det kan være lang tid og relativt kort tid. Men her bare gjetter jeg, men vi vil ikke få noen verdenskrig selvom Norge blir angrepet. Det er helt klart. Så du er litt usikker på om dette du ser er direkte budskap fra Gud eller bare rene fantasier siden du ikke tør si noe enda? Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 [...] Handeland: "Da talte plutselig en alvorlig stemme i mitt indre: «Snart skal folket i Oslo gå hungrige i tog i gatene uten mat, og russiske tanks skal holde dem i sjakk!»" [...] Siden dette var en profeti må vel romslige tolkninger være lov: Jeg kan ikke se noen som spiser her: (http://www.aftenposten.no/norge/politikk/15-busslaster-med-ulvemotstandere-demonstrerte-i-Oslo-612278b.html) Så da er vel "hungrige" og "tog" på plass Og at norsk ulv er del av den russiske bestanden er vel gammelt nytt; https://www.nrk.no/ho/norsk-ulv-fra-russland-1.32321 Så da mangler vi "tanks" men ulv og stridsvogner er begge grå og skumle, så det er vel nærme nok? Så "All Hail Handeland!, den sanne profet!" Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 (endret) Så du er litt usikker på om dette du ser er direkte budskap fra Gud eller bare rene fantasier siden du ikke tør si noe enda? Jeg er alltid usikker på ting, selv i min egen hverdag. Jeg lurer på hvordan ting skal ordne seg osv.... Men jeg er helt bevisst på at Gud finnes, og at han er virkelig, det jeg er usikker på til tider er hva hans vilje er.. Man må jo se min side av saken også, at jeg håper at aldri Oslo skal lide og at Norge skal bli okkupert... Men rart som enn det er så dreier verden seg inn i en sånn retning der sånt er mulig.... Endret 6. januar 2017 av Larzen_91 Sitatpyramide fjernet. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Det har allerede begynt, og vil komme veldig fort. Når Norge får en ny konge skal vi være obs... Det kom jo ikke noe angrep i jula. Må vi vente helt til vi får ny konge nå? Snakk om Moving the Goalpost. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 (endret) Det har allerede begynt, og vil komme veldig fort. Når Norge får en ny konge skal vi være obs... Det kom jo ikke noe angrep i jula. Må vi vente helt til vi får ny konge nå? Snakk om Moving the Goalpost. Jeg har sagt at jeg har sett Russland med støtte av Kina angripe Europa, land for land. Norge er det første landet. Jeg har sagt at jeg ikke vet når dette skjer, men jeg synes at særlig Trump og hans syn på Nato er spesielt, som en slags begynnelse... Jeg har sett at Haakon er konge, når Norge blir angrepet... Dermed ble det både Haakon under den første krigen, og Haakon i den andre krigen. Verden er mer usikker enn på lenge, og jeg ser farene ved en president som Trump, og splittelse i Europa/Brexit som tegn i tiden. Så får tiden vise om jeg hadde rett, men jeg er ganske sikker på at vi vil se et ganske mye mer truende og agressivt Øst i takt med makten som forsvinner i vest/USA... som følger av Trump samt andre ting som jeg ikke vet hva er, men som er en trussel for USA og også for NATO og derfor også for Norge og Europa.... Endret 6. januar 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Du ser for mye på nyhetene og visjon norge... Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Du ser for mye på nyhetene og visjon norge... Jeg ser ikke på visjon, og at jeg ser mye på nyhetene bør vel ikke være en forklaring. Det er mange år siden jeg så dette med Russlands angrep på Norge, det er over 8 år siden nå... verden var en helt annen da enn nå.... Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Var du våken da du så dette? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå