Kynxx Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 (endret) Jeg har samme problemet med en laptop. Hjemme hos meg er det en stasjonær pc tilkoblet router med kabel, laptop #1 på soverommet via 5GHZ wifi, apple tv tilkoblet router med kabel, 1 apple air koblet til via 2.4 GHZ wifi, laptop #3 er tilkoblet via wifi 2.4GHZ. Og ikke minst 4 telefoner på begge wifi nett. Alt er sønn stabilt på nett bortsett fra laptop #3. Den maser i ett om at den har begrenset nett. Win10 laptop. Tilkoblingsproblemer skjer etter hvilemodus og når laptopen jobber hardt. Jeg har samme p8702n router hos CD. Jeg mistenker win10 feil. Tilkoblet wifi med ip adresse ok, dns ok men likevel er alt bare vås. Endret 15. november 2016 av Kynxx Lenke til kommentar
Oter Skrevet 16. november 2016 Forfatter Del Skrevet 16. november 2016 var etter hvilemodus og når pc jobbet at jeg mistet nettet også,fikk anbefalt og prøve og resette routeren til fabrikkinnstillinger,og jammen virket det,så nå virker det bra igjen Lenke til kommentar
bslavcho Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 har nå prøvd alle tipsene over her,uten at det hjalp. fikk nå en annen feil,står nå at det er problemer med nettverkskortet eller driveren,og at standard getaway ikke er tilgjengelig. sletter driveren,og innstalerer den igjen,så kommer nettet igjen. har prøvd flere drivere,uten at det hjelper. killere2200 gigabit Ethernet Controller Gigabyte G1.Sniper Z87, Socket-1150 hovedkort for å finne den akkurat driver gjør den følgende: på controlpanel - network and sharing center - change adapter settings - RIGHT CLICK on den adapter som du trenger drivere å velge properties. etter klik på CONFIGURE, og DETAILS TAB. velge HARDWARE ID i menuen så du vil se noe som ser slik PCI\VEN_10EC&DEV_8168&SUBSYS_14471043&REV_0A copy dette i google så du vil finne riktig drivere som matches din nettverk kort. jeg jober på et lokalt interentleverandør og vi ofte har problemmene med zyxel,. du kan prøve og rebotootere for 2-3 minuter uten strøm. men den beste er hvis du kjøe en annen ruter, som linksys cisco, eller tplink hvis du trenger billige Lenke til kommentar
Oter Skrevet 19. november 2016 Forfatter Del Skrevet 19. november 2016 som sagt over her,så var det kun og resette routeren til fabrikkinnstillinger,så virket alt igjen,i hvertfall med ledning,og det er det jeg bruker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå