Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

standard geteway er ikke tilgjengelig:problem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har nå prøvd alle tipsene over her,uten at det hjalp.

fikk nå en annen feil,står nå at det er problemer med nettverkskortet eller driveren,og at standard getaway ikke er tilgjengelig.

sletter driveren,og innstalerer den igjen,så kommer nettet igjen.

har prøvd flere drivere,uten at det hjelper.

killere2200 gigabit Ethernet Controller

Gigabyte G1.Sniper Z87, Socket-1150 hovedkort

Lenke til kommentar

har ringt og snakket med dem på direktemelding lenge nå,da nettet perioder har fallt ut,men da har det kommet og gått i løpet av et par timer,for så og bli bra en periode.

men nå mister jeg nettet i hvertfall hver gang pcen går i hvilemodus,og må da kjøre rep.

men ettersom andre pcen også mistet nettet nå,så ligger vel feilen rimelig sikkert i routeren

Lenke til kommentar

ringte til telenor i dag,gud hjelpe meg for et ubrukelig firma,hun sjekket opp linjen mot router,linja var oppe,ja men det er antakeligvis routeren som er synderen sier jeg,neida den fikk hun kontakt med,så det er garantert pcen sier hun,nei sier jeg,hadde oppkoblet 2 pcer,og begge mistet kontakten med nettet samtidig sier jeg,men nei,garantert pc problemer,hun hadde kontakt med router.

ring til telenoreksperten var rådet hun ga,som bare koster 26kr min.

prøvde og koble opp det gamle bredbåndsmodemet jeg hadde igjen fra homenet,og gjett hva,nettet har ikke vert nede siden.

så sendte en direkte melding til telenor på facebook,hvor de enten fikk ringe til meg,eller bare sende et nytt modem,ellers så får jeg bare bytte tilbake til homenet igjen,som har vert stabilt bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...