Jimmyag Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Høst Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Hei, Jimmyag. Dette er et absolutt severdig høstbilde, med godt lys, fine farger og detaljer til tross for motlyset. Bildet har dessuten en flott stemning, etter min oppfatning ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 5. november 2016 Forfatter Del Skrevet 5. november 2016 Tusen takk Albert. Glad å få deg igjen på Tek.no ;-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Velger meg V1 og V2 og lar V3 fare selv om den ikke er så dårlig den heller. Roar 1 Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 V1 funker bra, selv med midtstilt motiv, på grunn av lys, farger og skarphet. V2 og særlig V3 er hva jeg kaller dusinvare; har tatt (alt for) mange slike. Det man ser med øyet sitt, og det man faktisk tar bilde av, er to forskjellige ting, og når man ser bildene etterpå er de bare intetsigende. Men likte som sagt V1 godt! :-) 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Veldig bra - flott høststemning du presenterer her 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Fine bilder Jimmy! V1 er nok det beste i dag. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg