Albert Andersson Skrevet 5. november 2016 Forfatter Del Skrevet 5. november 2016 Jeg prøver igjen, den første mistet jeg da jeg ikke klarte å treffe post med null i promille :-) Følger litt med som jeg nevnte innledningsvis. Imponert over interessen for fugler som har opptatt meg tidligere. Jeg må nok gi vedkommende som nevnte munk hann riktig. Hadde jeg hørt den synge, skulle jeg klart det. Det ligner på de to som jeg nevnte. Munk hunn er mer lik hagesanger. Det gjelder å innrømme at man kan ta feil. Jeg ønsker dere en fin lørdagskveld alle sammen, jeg sitter og ser på "skal vi danse." Jeg fikk spesielt god kontakt med Helene og Alec her inne, to positive mennesker Takk for samarbeidet. Mvh Gunnar Hei, igjen, Gunnar. Tusen takk for nok en hyggelig tilbakemelding ! Det er godt å ha kunnskapsrike personer på dette forumet, og det er synd om du gjør alvor av å "kutte ut" "Bildekritikk". Men i alle fall, - takk for ditt engasjement ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Hei Albert Flott bilde av munk hunn, blackcup Hanen har rød/brunt på hode. Vhär mange i Skåne og har en flott sang God helg ! M v h Leif Hei, Leif. Fuglen på bildet er liten som en pilfink og er grågrønn på ryggen, - noe som tyder i retning av at dette er en løvmeis. Munkhannen har svart hette (hunnen har brunrød hette), og er nesten dobbelt så stor som en en liten meis, så jeg vil tro at dette er en løvmeis. M v h Albert. Sorry, så riktig Albert. Er som du sier en løvmeis. Også riktig om hetta til munken, hunn har röd/brun og ham svart, Hilsen Leif Hei, igjen, Leif. Etter å ha studert både fugleatlas og internettsider, er jeg kommet til at fuglen på bildet er en munk, - mangel på mørk hakeflekk tyder på det. Så du har nok hatt rett fra begynnelsen, Leif ! M v h Albert. OK, takk Albert. Det vhær en vanskelig fugel hehe men man lerer så lenge man....... God lørdags kveld Hei, igjen, Leif. Jeg er igjeN iJeg har lært mye i dag ! M v h Albert. Hei igjen Albert Ja enig, lært mye idag, og noen ganger er det vanskeligere, men moro at lære mere av fugler då God søndag ! M v h Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. november 2016 Forfatter Del Skrevet 5. november 2016 Hei Albert Flott bilde av munk hunn, blackcup Hanen har rød/brunt på hode. Vhär mange i Skåne og har en flott sang God helg ! M v h Leif Hei, Leif. Fuglen på bildet er liten som en pilfink og er grågrønn på ryggen, - noe som tyder i retning av at dette er en løvmeis. Munkhannen har svart hette (hunnen har brunrød hette), og er nesten dobbelt så stor som en en liten meis, så jeg vil tro at dette er en løvmeis. M v h Albert. Sorry, så riktig Albert. Er som du sier en løvmeis. Også riktig om hetta til munken, hunn har röd/brun og ham svart, Hilsen Leif Hei, igjen, Leif. Etter å ha studert både fugleatlas og internettsider, er jeg kommet til at fuglen på bildet er en munk, - mangel på mørk hakeflekk tyder på det. Så du har nok hatt rett fra begynnelsen, Leif ! M v h Albert. OK, takk Albert. Det vhær en vanskelig fugel hehe men man lerer så lenge man....... God lørdags kveld Hei, igjen, Leif.Jeg er igjeN iJeg har lært mye i dag ! M v h Albert. Hei igjen Albert Ja enig, lært mye idag, og noen ganger er det vanskeligere, men moro at lære mere av fugler då God søndag ! M v h Leif Hei, igjen, Leif. Det er moro å lære noe nytt,, - jeg har som mål å lære NOE nytt hver dag. Riktig god søndag til deg, også, Leif ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Hei Albert Flott bilde av munk hunn, blackcup Hanen har rød/brunt på hode. Vhär mange i Skåne og har en flott sang God helg ! M v h Leif Hei, Leif. Fuglen på bildet er liten som en pilfink og er grågrønn på ryggen, - noe som tyder i retning av at dette er en løvmeis. Munkhannen har svart hette (hunnen har brunrød hette), og er nesten dobbelt så stor som en en liten meis, så jeg vil tro at dette er en løvmeis. M v h Albert. Sorry, så riktig Albert. Er som du sier en løvmeis. Også riktig om hetta til munken, hunn har röd/brun og ham svart, Hilsen Leif Hei, igjen, Leif. Etter å ha studert både fugleatlas og internettsider, er jeg kommet til at fuglen på bildet er en munk, - mangel på mørk hakeflekk tyder på det. Så du har nok hatt rett fra begynnelsen, Leif ! M v h Albert. OK, takk Albert. Det vhær en vanskelig fugel hehe men man lerer så lenge man....... God lørdags kveld Hei, igjen, Leif. Jeg er igjeN iJeg har lært mye i dag ! M v h Albert. God søndag Albert Det blev en lang samtale og greit at vi er enige då M v h Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. november 2016 Forfatter Del Skrevet 6. november 2016 Hei Albert Flott bilde av munk hunn, blackcup Hanen har rød/brunt på hode. Vhär mange i Skåne og har en flott sang God helg ! M v h Leif Hei, Leif. Fuglen på bildet er liten som en pilfink og er grågrønn på ryggen, - noe som tyder i retning av at dette er en løvmeis. Munkhannen har svart hette (hunnen har brunrød hette), og er nesten dobbelt så stor som en en liten meis, så jeg vil tro at dette er en løvmeis. M v h Albert. Sorry, så riktig Albert. Er som du sier en løvmeis. Også riktig om hetta til munken, hunn har röd/brun og ham svart, Hilsen Leif Hei, igjen, Leif. Etter å ha studert både fugleatlas og internettsider, er jeg kommet til at fuglen på bildet er en munk, - mangel på mørk hakeflekk tyder på det. Så du har nok hatt rett fra begynnelsen, Leif ! M v h Albert. OK, takk Albert. Det vhær en vanskelig fugel hehe men man lerer så lenge man....... God lørdags kveld Hei, igjen, Leif.Jeg er igjeN iJeg har lært mye i dag ! M v h Albert. God søndag Albert Det blev en lang samtale og greit at vi er enige då M v h Leif Hei, Leif. Ja, - enig ! Riktig god søndagskveld, Leif ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Hei Albert Flott bilde av munk hunn, blackcup Hanen har rød/brunt på hode. Vhär mange i Skåne og har en flott sang God helg ! M v h Leif Hei, Leif. Fuglen på bildet er liten som en pilfink og er grågrønn på ryggen, - noe som tyder i retning av at dette er en løvmeis. Munkhannen har svart hette (hunnen har brunrød hette), og er nesten dobbelt så stor som en en liten meis, så jeg vil tro at dette er en løvmeis. M v h Albert. Sorry, så riktig Albert. Er som du sier en løvmeis. Også riktig om hetta til munken, hunn har röd/brun og ham svart, Hilsen Leif Hei, igjen, Leif. Etter å ha studert både fugleatlas og internettsider, er jeg kommet til at fuglen på bildet er en munk, - mangel på mørk hakeflekk tyder på det. Så du har nok hatt rett fra begynnelsen, Leif ! M v h Albert. OK, takk Albert. Det vhær en vanskelig fugel hehe men man lerer så lenge man....... God lørdags kveld Hei, igjen, Leif.Jeg er igjeN iJeg har lært mye i dag ! M v h Albert. God søndag Albert Det blev en lang samtale og greit at vi er enige då M v h Leif Hei, Leif. Ja, - enig ! Riktig god søndagskveld, Leif ! M v h Albert. Bare hyggelig og setter puktum før denne laaaaange samtalen God uke ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg