anders f haghaim Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 hei! eg har ein tms scooter 2010 model. den starter på kicken. men ikkje på el starten. det er ein tikke lyd ved siden av batteriet då eg prøver og starte den. kva kan dette vere? kva er feilen? kva kan eg gjere? takk for svar Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 (endret) Høres ut som om den gjør sitt beste for å bruke selvstarteren, men ikke klarer det fordi batteriet ditt er tomt. Endret 4. november 2016 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
anders f haghaim Skrevet 5. november 2016 Forfatter Del Skrevet 5. november 2016 Høres ut som om den gjør sitt beste for å bruke selvstarteren, men ikke klarer det fordi batteriet ditt er tomt. har nettop lada da Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 (endret) Hva er spenningen på batteriet ca. 30 min. etter lading? Hva er ladespenningen på mopeden ved ca. 3000rpm? Vanlig feil på disse er regulator som ryker og ødelegger batteriet i samme slengen. Endret 5. november 2016 av sedsberg Lenke til kommentar
Cossen Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Kan være så Mangt, starter som synger på siste værs, rele som kødder, gåent batteri, feil spenning, gåen regulator som han Ove nevner, kan godt være en kombinasjon også, Lenke til kommentar
anders f haghaim Skrevet 11. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2017 Kan være så Mangt, starter som synger på siste værs, rele som kødder, gåent batteri, feil spenning, gåen regulator som han Ove nevner, kan godt være en kombinasjon også, Er star releet har eg funnet ut. 1 Lenke til kommentar
Cossen Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Kan være så Mangt, starter som synger på siste værs, rele som kødder, gåent batteri, feil spenning, gåen regulator som han Ove nevner, kan godt være en kombinasjon også,Er star releet har eg funnet ut. Supert! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå