Loomy Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Skulle hatt et script hvor jeg enkelt kunne logge inn på en side og legge til/fjerne/redigere buttonpartnere. Altså hvor man legger til URL til bilde, URL til side og en alt= for linken - og så legges alt ut på en side... Noen som vet om et slikt script? Har sett på hotscripts.com, men finner bare noen über-avanserte til bannere og sånt. Er det enkelt å lage et sånt selv? Kunne evt. prøvd å mekke et Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 hva er en buttonpartner? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Er du blitt gal eller? du vet vel at det er buttons som ligger på partnersiden på en hjemmeside? Kunne forresten trenge et sånt script, jeg og. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 eh... jeg må være gal men skjønner fortsatt ikke hva det er for noe. helt generelt, Loomy: se på sessions for å styre inlogging (finner masse på google) deretter lage en mysql tabell over buttons. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 noe lignende dette eller http://fantasyplanet.tk Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 noe lignende dette eller http://fantasyplanet.tk Ikke så langt fra det der ja, men det skal ikke være sånn at hvem som helst kan legge seg til. Bare for admin liksom Altså det jeg trenger er en enkel måte å legge til/fjerne buttonpartnere. Slik jeg har det nå må jeg legge til alt manuelt. Skal ta en titt på sessions, og prøve å få noe utav det... Kunne vært spennende å lage noe sånt på egenhånd, så jeg får vel finne frem Beginning PHP4-boken jeg har liggende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå