Kablam Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 (endret) Likevel vil vi aldri ta igjen bilen som har dundret av gårde på cruise-control i åresvis. Jeg tror jeg virker bitter for dere som leser dette. Jeg sympatiserer med deg, ts, da jeg selv har vært oppslukt av (tilnærmet) endeløst hat. Hat mot foreldrene som valgte å få et genetisk uheldig barn som meg, venner som fikk jenter slengt oppi fanget sitt på fest annenhver helg og alle dyre utflukter, sportstreff og skiutstyr de hadde gleden av å oppleve, mens jeg fikk være med på biltur en gang i måneden og spiste pølser på Statoil. Brukte hatet til å grave meg ned i bøkene på universitetet da jeg ikke kunne relatere meg til disse menneskenes sosiale og materielle rikdom. Oppsøkte jenter i hytt og pine for å forsøke å få de på date når jeg ikke hang med de relativt få likesinnede (les: lik sosioøkonomisk status) vennene jeg hadde. Oppdaget etter hvert the manosphere når jeg holdte på med min doktorgrad, og fikk ordnet meg skikkelig. Vil si det er verdt et forsøk å sjekke ut RedPill, og heller forlate stedet om man ikke liker det. Til Anonymbruker ettellerannet: Hvorfor vil du ha de fest-jentene som dumper nedi fanget på mange gutter når du selv må forandre deg så mye for å få dem? But waaaait, la meg gjette, du vil ha de ganske cheape jentene pga utseendet deres, ikke sant? Sorry, null sympati for deg. Det er masse jenter som ikke fester, som ikke dumper ned i fanget på rike gutter. Jenter som heller graver seg ned i bøkene akkurat som du gjorde. Men de er vel ikke bra nok for deg......... Endret 10. november 2016 av Kablam 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå