GeirBrandal Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Eg har kika fast rundt på dei vanlege nettsidene eg kjøper spel frå, men finn ingen som har TrackMania til sals. Veit nokon om ein stad (i Noreg) der eg kan finne det? Eller nokre butikkar som planlegg å ta det inn? Lenge sidan eg har anstrengt meg slik for å få kjøpt eit dataspel. o_O Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Neh, ikke enda. Play.com har det iallefall, £25, delivered. :/ Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Trodde dettte kun kunne lastes ned for penger jeg. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Trodde dettte kun kunne lastes ned for penger jeg. Neida. Er et helt "vanlig" PC-spill (Bare en del bedre ) Noen som vet om det kommer til konsoller? Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Så vidt jeg vet, er det ikke planlagt noe konsollrelease. Nadeo er uansett en liten utvikler, så jeg mistenker at det blir for krevende for de - foreløpig. Spillets norske distributør har ingen planer om å slippe spillet her ennå, men vi får se med tid og stunder. Spillet er iallfall ute i england og frankrike. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå