Gå til innhold

Problemer med mail - vil ikke sende

Borger___

Anbefalte innlegg

Prøver å sende en mail til en lista (det vi si flere mottakere i adressefeltet) men får feilmelding.

Har nettopp sendt mail til annen liste, med enda flere mottakere, det fungerte helt greit.

"Missing domain part" ? Virker som det er enkelte mottaker adresser som gjør at den ikke vil sende, men skjønner ikke hvilke, og skjønner heller ikke hvorfor den "nekter" å sende til de andre adressene hvis det bare er noen få det er noe galt med..

Andre som har opplevd lignende?

post-216210-0-60488600-1478267500_thumb.png

Endret av Borger___
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du gått over addressen og sett om det er feil der da?

Ja det ser greit ut i mine øyne , men selv om det skulle være noen feil, burde ikke feilmeldingen gjelde disse spesifikke motakerne og at systemet sender til alle andre unntatt disse? Ikke vært borti at den stopper en hel mail sendingn på den måten, og skjønner heller ikke hvorfor det anbefaler å bytte utgående.. (?) Vanskelig med support også, da dette er en gratis adresse (online.no) jeg har hatt i snart 20 år..

Lenke til kommentar

Ja det ser greit ut i mine øyne , men selv om det skulle være noen feil, burde ikke feilmeldingen gjelde disse spesifikke motakerne og at systemet sender til alle andre unntatt disse? Ikke vært borti at den stopper en hel mail sendingn på den måten, og skjønner heller ikke hvorfor det anbefaler å bytte utgående.. (?) Vanskelig med support også, da dette er en gratis adresse (online.no) jeg har hatt i snart 20 år..

Høres jo ut som det er det som er etter "@" som er feil, og da er det ikke alle epostklienter som vil sende.

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar

Høres jo ut som det er det som er etter "@" som er feil, og da er det alle epostklienter som vil sende.

Skjønte ikke det siste du sa: .."og da er det alle epost klienter som vil sende" (?) 

Lenke til kommentar

Høres jo ut som det er det som er etter "@" som er feil, og da er det alle epostklienter som vil sende.

Skjønte ikke det siste du sa: .."og da er det alle epost klienter som vil sende" (?)

Oi.. manglet visst et ord.

"og da er det ikke alle epost klienter som vil sende"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...