TheyStoleMyName Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Heisann! Jeg lurer på om det er noen som vet om hvor bra "Landbruksforsikring" er, når det gjelder husforsikring (Utvidet).. I forhold til andre gode forsikringsselskaper og om jeg bør tegne husforsikringen hos dem? Er det forresten noen som vet hvilke sikkerhetstiltak man må ha eller ordne i forhold til husforsikringen? - F.eks vet jeg: Røykvarslere, brannslukningsapparat.. Hva mer? Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Å lese vilkårene er alltid en god idè, der står alt 1 Lenke til kommentar
TheyStoleMyName Skrevet 4. november 2016 Forfatter Del Skrevet 4. november 2016 Å lese vilkårene er alltid en god idè, der står alt Det er det nok, uten tvil. Men ikke alltid like lett å sammenligne, da det står veldig "lurt, formelt" på den måten at man muligens kan misforstå eller ikke skjønne og jeg sliter med å skjønne sånt "språk". Så derfor spør jeg noen som kanskje vet eller eventuelt jobber innenfor den bransjen. Men takk for at du sier ifra om det. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå