Fredrik N. Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 flo Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 V3 definitivt. Er ikke så veldig glad i vidvinkelbilder, slik som V1 og V2, har jeg erfart. Trives selv best rundt brennvidder 30-50 (crop 1.5-1.6x). Fargene i V3 er flotte, og himmelen har en tekstur som om det skulle være malt på lerret. Meget vellykket! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Kan bare velge og vrake her. V1 ville jeg hatt i to versjoner, med og uten kutt i bunn. V3 blir stilig med etterbehandlingen din. Passer godt til denne type motiv. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 4. november 2016 Forfatter Del Skrevet 4. november 2016 Takk Roar! Tok meg god tid på å få det tekniske bra på disse bildene. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 4. november 2016 Forfatter Del Skrevet 4. november 2016 Hei Ragnar, prøvde ut forskjellige beskjæringer av V1, men endte til slutt opp med hele bildet. Takker for kommentar! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Likte svært godt serien din. Varierende innhold men samtidig i en passende "molltoneart" som ligger ved alle.mvh Ibn Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 4. november 2016 Forfatter Del Skrevet 4. november 2016 Været var også mollstemt denne dagen. Takk for at du kikka på, Ingvald! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Fine bilder alle sammen, men personlig synes jeg V4 ble højdaren. Ett motiv som satte i gang de små grå Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 4. november 2016 Forfatter Del Skrevet 4. november 2016 Takk Rolf! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Hei, Fredrik N. En flott bildeserie, der god komposisjon, fint lys og realistiske farger bidrar til å framheve dette flotte kystlandskapet ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 4. november 2016 Forfatter Del Skrevet 4. november 2016 Hyggelig at du likte bildene, Albert! Setter stor pris på din kommentar. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Flott serie, men sommer er det ikke lenger her heller. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Nydelige bilder alle fire , v1 blir mitt førstevalg - likte komposisjonen og den lave kameravinklingen , tett fuulgt av v3 som jeg også er flott komponert . Saftige og flotte høstfarger i alle . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. november 2016 Forfatter Del Skrevet 6. november 2016 Takk skal dere ha alle sammen, Alec og Roar også! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg