Leo_ Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Oppdaget nettopp at begge fjærene bak har brudd. For å slippe ny runde hos biltilsynet og fordi jeg ikke ønsker mykere fjærer skulle jeg gjerne hatt tak i identiske fjærer, men det virker som det er vanskelig. Er det noen her som kjenner til noen som selger Eibach Sportline fjærer her i Norge, og da selvfølgelig til min Ford Focus ST170. Eibach Pro er ikke ønskelig, i alle fall ikke før jeg må melde pass på Sportline. Lenke til kommentar
guest_anon Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 (endret) Hvorfor velge samme leverandør når dem har bevist å ikke beherske korrekt dimensjonering av fjærer? Endret 4. november 2016 av guest_anon Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Det er vel bare Hellanor som fører Eibach i Norge. Eibach fjærer er etter min personlige mening noe av det bedre. Alltid vært fornøyd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 (endret) Sjekk billige-senkesett.no. De har Eibach, men jeg vet ikke om de er til å stole på Endret 6. november 2016 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Annajb Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Jeg har god erfaring med www.billige-senkesett.no De har Eibach, og de kan bare anbefales. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Hvorfor velge samme leverandør når dem har bevist å ikke beherske korrekt dimensjonering av fjærer? Eibach er kvalitet, jeg har kjørt rundt på Saltede Vestlandsveier med Eibach fjører i 10 år og de er fortsatt knall bra, ikke for stive/ikke for myke. Jeg kjøpte mine fra Tyskland for en tredje del av prisen i Norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå