Gå til innhold

Shoppingliste-app

cavey

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en ny shoppingliste-app!
- den må ha en produktdatabase hvor jeg slipper duplikater og kan plassere disse produktene i ulike (og flere) "pantry"-lister (F.eks. Fryser, kjøleskap, vaskerom, helge-digg, etc) uten at de blir kopiert, men bare lenket til disse ulike listene, hvor jeg deretter kan legge de i handlelister.
- Den må ha både windows-versjon og android-versjon, og synkroniseringen må være bulletproof mellom disse, og helst history på listene, så jeg kan unngå synkroniseringsbrølere!

- Jeg ønsker kategori på hver av varene, hvor jeg kan sette opp hvor jeg finner varen i butikken (f.eks. frysedisk, Toro-hylla, osv) så handlingen går raskere.

- Fint om en kan eksportere/importere lister i regneark-format

- Jeg har Out of milk, men den har ikke en sentral database som jeg finner ut av, og jeg må selv passe på at produktet ikke er flere steder, om jeg kun ønsker å ha det ett sted (jeg legger inn veiledende Rema 1000-priser på produktene, og ønsker ikke å lete flere stedet for å rette alt). Det er også buggy, og det er mye som ikke virker på nettsiden, og synkroniseringen ødela nettopp den mest viktige pantry-listen min som jeg lagde i går, og her er ingen "history" jeg kan hente frem, bortsett fra en endeløs produkthistory som går tilbake mangfoldige år!

Gjør ikke noe om den koster penger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...