Fotoskrulla Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Kontakt med resten av verda Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Flott Helene, utmerket komposisjon fra et fargerikt sted. Takker for meg. Stå på! Nettstedet trenger slike positive personer som deg. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Herlig gatemiljøbilde igjen! Synes det er litt rart jeg at selv om folk er lut fattige så må dem ha en sånn moderne mobildings. Dette har jeg sett fra mange fattige land. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Stilig bilde, med fyren som fikler med telefonen sin som automatisk blikkfang ved siden av bilen da. Fin komposisjon (som alltid nesten). Det neste jeg ser er han som lener seg mot treet, før øyet vandrer tilbake mot bilen, som er sliten med velholdt, og noens kjære eiendel. Til sist ser jeg alle de andre menneskene i bildet og lurer på hva de driver med. Fint gatefoto! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Tippa du var tilbake i Habana som den vel egentlig heter da jeg så gammalamerikaner'n. Greit gatebildeutsnitt. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Nice picture lady M v h Leif Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Det moderne Cuba altså. Fint bilde der dine kommentarer til bildet blir viktig bidrag. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Stemningsfullt og flott komponert gatefoto . Du har skildret et miljø i rask endring .Hvordan ser det ut her om noen år ? Du får ta en ny tur senere og skildre forskjellene . Uansett disse bildene dine fra Cuba frisker opp . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg