Eriksendrul Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Har sett flere episoder av blant annet the walking dead i dag, men når jeg skal se neste episode så trykker jeg istedenfor og vente 15 sekunder, Men da blir jeg noen ganger logget ut. Samme skjer selvom jeg venter 15 sekunder på neste episode. Hva skjer ? Jeg har vært utsatt for hacking på blant annet Netflix flere ganger tidligere men har ikke opplevd dette med HBO enda ( Eller ? ) jeg har byttet passord flere ganger, har ingen malware eller virus på pc etc. Noen andre som har opplevd dette ? Lenke til kommentar
Bad Dog Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Hacket på netflix stiller for det første et par spørsmålstegn i min bok, men den er vell grei. Kan ha noe med browseren din og gjøre, høres mest sannsynlig ut. Du kan prøve og se om dette kan være saken ved og laste ned/bruke en annen nettleser og se om det fikser problemet. Om det ser ut til og være browseren så kan du slette informasjonskapsler/cookies og prøve igjen. Er det ikke dette så kan det ha noe med at du har utdatert en driver en eller annen plass som ikke helt liker at du spiller film i full HD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå