Gå til innhold

Kjøttmeis, - i klart flertall på fórplassen ... .

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Nydelig portrettert kjøttmeis , flott komponert og med masse fine detaljer i fjærdrakten samt en fin og dus bakgrunn .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

De er veldig ryddig og gode disse fugleprtrettene dine.

Både dette og det forrige av spettmeisen var virkelig flotte. Masse detaljer når man zoomer inn.

Mvh

Fredrik

Hei, Fredrik.

Mange takk for hyggelig tilbakemelding !

Fuglefotografering er både spennende og lærerikt, og det er artig når detaljene "sitter", - noe som ofte IKKE alltid err tilfelle, for småfugler beveger seg ofte uhyre raskt !

M v h

Albert.

Lenke til kommentar

Ser man det - "bertbert" er tilbake med sine perfekte småfuglbilder.

Jeg foretrekker å bare sitte å se på mine små som kommer til gjestebud framfor å bale med kamera. Men en gang iblant så skjer det selv om kvaliteten blir så som så.

Her helt supert med diagonal mellom kortside og langside.

Roar

Hei, Roar.

Tusen takk for hyggelig kommentar !

Jeg skjønner godt at du nyter fuglene "in natura" framfor å fotografere dem, for du er dyktig i alt du foretar deg knyttet til foto !

Jeg, derimot, har lært noe når det gjelder fuglefotografering, men er "noldus" når det gjelder andre typer motiver.

Når det gjelder diagonaler, så har jeg faktisk lært alt av deg, - takk igjen !

M v h

Albert.

Lenke til kommentar

Ser jo velfødd ut allerede denne, men sier nok ikke nei takk til mer . Andersson-familien sørger nok for det tenker jeg. Så må jeg ikke glemme å si at fugleportrettet er det lite å utsette på.

Mvh Ragnar

Hei, Ragnar.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding !

Ja, fuglematerne blir etterfylt flere ganger daglig, for når vinteren "står for døren", trenger småfuglene mye energi for å holde på varmen.

M v h

Albert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...